سردار محمدعلی حق‌بین خبرداد

برگزاری ۴۵ مراسم یادواره شهید قلی‌پور و شهدای کربلای ۲ در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان از برگزاری ۴۵ مراسم شهید قلی‌پور و شهدای کربلای۲ در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدعلی حق‌بین صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان و مردمی استان در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: این مراسم صبحگاه به مناسبت سالروز عملیات کربلای ۲ و به احترام ۱۹۸ شهید گیلان در این عملیات و در رأس آن شهید حاج محمود قلی‌پور برگزار شده است.

۱۳۹۴۰۶۰۷۰۰۰۰۷۳_PhotoAوی با اشاره به نقش شهید قلی‌پور در عملیات کربلای ۲ تصریح کرد: شهید قلی‌پور در عملیات کربلای ۲ مسئول جمع‌آوری نیروهای گیلان و مسئول عملیات برون‌مرزی در عراق بود.

رئیس ستاد یادواره سردار شهید قلی‌پور و شهدای عملیات کربلای ۲ صبحگاه مشترک مردم را زمینه‌ساز برگزاری یادواره سردار شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ عنوان کرد و افزود: دهم شهریور ماه جاری یادواره مذکور در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۴۵ مراسم به مناسبت عملیات کربلای ۲ و یادواره سردار شهید حاج محمود قلی‌پور در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: دهم شهریور ماه سال ۶۵ عملیات کربلای ۲ در منطقه عمومی حاج عمران پیرانشهر اجرا شد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان برگزاری زیارت عاشورا را از جمله برنامه‌های صبحگاه مشترک مردمی در گلزار شهدای رشت برشمرد.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی شهدا به نسل جوان جامعه، یادآور شد: معرفی شهدا به نسل امروز جامعه در تدام فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار مهم است.

 مراسم صبحگاه مشترک مردمی شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۸ شهید عملیات کربلای ۲ در گلزار شهدای تازه‌آباد رشت آغاز شده است.

/فارس

Share