برگزاری نشست ادبی«ردپای باران» با درنگی بر غزل معاصر در لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسسه ی فرهنگی،هنری آوای صبح گیلان نشست ادبی «رد پای باران» را با درنگی بر غزل معاصر گیلان در لنگرود برگزار می کند. سید احمد سید صالحی مدیر عامل موسسه ی آوای صبح گیلان با اعلام این خبر گفت:در این نشست ادبی «فرامرز محمدی پور» کارشناس ادبی و از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا موسسه ی فرهنگی،هنری آوای صبح گیلان نشست ادبی «رد پای باران» را با درنگی بر غزل معاصر گیلان در لنگرود برگزار می کند.
mnknamedسید احمد سید صالحی مدیر عامل موسسه ی آوای صبح گیلان با اعلام این خبر گفت:در این نشست ادبی «فرامرز محمدی پور» کارشناس ادبی و از شاعران و پژوهشگران معاصر غزل معاصر گیلان را به نقد و بررسی می نشیند و شاعران غزلسرا از جمله:کریم رجب زاده،عباس رسولی املشی،میر محمود تکیار و احمد خویشتن دار لنگرودی تازه ترین غزلیات خویش را باز خوانی می کنند.
وی تصریح کرد:در این نشست کتاب «سارا انار دارد- نقطه سر خط»نخستین مجموعه ی امیر نقدی از شاعران جوا ن لنگرودی رونمایی می شود.
صالحی با اشاره به اجرای موسیقی توسط گروه آوای خیال به سرپرستی صابر غلامی پور افزود:این برنامه در روز پنجشنبه دوازدهم شهریور ،ساعت ۱۶عصر در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود تقدیم علاقه مندان خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

Share