در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فومن عنوان شد

برگزاری مراسم «آبروی محله» در فومن/یادواره شهدا هر چه باشکوه تر برگزار شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده سپاه فومن گفت:امسال در هفته دفاع مقدس یک برنامه ابتکاری با عنوان «آبروی محله» داریم که با حضور مسئولان و رسانه ها در کوچه ای که به نام شهید بزرگوار همان کوچه است برگی از خاطرات و یاد شهید به نمایش گذاشته می شود .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت:هشت سال دفاع مقدس پایداری بی نظیر در سابقه ملت ایران در سایه حمایتهای امام راحل بوده است.

photo_2015-09-16_09-08-01به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , میر شمس مومنی زاده با اشاره به اینکه دفاع مقدس معادلات سیاسی دشمنان را در عرصه جهانی و نظامی برهم زد گفت:این دفاع جانانه باید گرامی و زنده نگهداشته شود.
فرماندار فومن تاکید کرد؛ ستاد فرعی هر چه زودتر تشکیل شود و یادواره شهدا با شکوه برگزار شود.

میر شمس مومنی زاده بازاریان را ملزم به نصب پرده دانست و گفت:در گذشته برای برنامه ها و نصب پرچم و بنر بر سر در ادارات تذکر و تاکید نداشتیم و خودجوش انجام می شد ولی امروز کم رنگ شده است.

وی ملت ایران را ملت مقاوم , ایثارگر ,صبور و ایستاده معرفی و افزود:این ملت با اهداء خون بهترین عزیزانشان اولین بار در طول تاریخ اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

وی تاکید کرد ؛تلاش کنیم تا فرهنگ الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی همچنان در آسمان این میهن بدرخشد و برای نسلهای آینده گسترش یابد.

برگزاری مراسم «آبروی محله» در فومن

فردین میرزاپور جانشین فرمانده سپاه شهرستان فومن با بیان اینکه ملت برای پایداری جمهوری اسلامی تلاش کردند گفت:هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری شهدا.
وی دفاع مقدس را دفاع از سرزمین و میهن اسلامی خواند و گفت: دفاع مقدس با ارزشهای دینی ما گره خورده است که نشان دهنده عظمت میهن ماست و گرامیداشت خانواده شهداء که وارثان غیرت و دفاع از اسلام بودند ضروری است.

سرهنگ میرزاپور دفاع مقدس را مجموعه عظمت جلوه و جلال دانست و گفت:مسئولان نسبت به دفاع مقدس و این هفته در سالهای گذشته کوتاهی نکردند و امسال نیز با شکوهتر برگزار می شود
میرزاپور از برنامه ریزی ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری پایگاهای بسیج و ادارات و دیگر نهادها اجرا می شود .

جانشین فرمانده سپاه فومن شاخص ترین برنامه این هفته را رژه موتوری , صبحگاه مشترک و یادواره ۳۷ شهید پاسدار ، روز معنویت زنان و پیاده روی خانوادگی خواند و گفت:امسال در هفته دفاع مقدس یک برنامه ابتکاری با عنوان «آبروی محله» داریم که با حضور مسئولان و رسانه ها در کوچه ای که به نام شهید بزرگوار همان کوچه است برگی از خاطرات و یاد شهید به نمایش گذاشته می شود .

حجت السلام علیر ضا نوروزیان امام جمعه موقت شهرستان فومن نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نگاه به آمانها و اهداف شهیدان باید به جامعه و نسل جدید منتقل شود گفت: هفته دفاع مقدس از قداست و ارزشهای بالا برخورداراست و این دفاع هنوز به پایان نرسیده است.
وی گرامی داشت هفته دفاع مقدس را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل ها دانست و افزود:امیدواریم با همت نهادها این هفته با زیبایی خاص برگزار شود.

Share