جعفرزاده در گفتگو با یکی از پایگاه های خبری گیلان:

برخی به نماینده دولت بودن در دولت‌های قبلی افتخار می‌کردند/به همکار گرامی توصیه می‌کنم به جای تشویش اذهان عمومی تمام انرژی خود را صرف حل مشکلات مردم نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:به این همکار گرامی توصیه می نمایم به جای پرداختن به بازماندگان تک سایت به جا مانده از استاندار اسبق غیر بومی گیلان که سعی در ایجاد آشوب و تفرقه در استان گیلان را دارند جهت حل مشکلات موجود تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , گیل خبر نوشت:

jafarzade-G_9998غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی یکی از ۱۳ نماینده گیلان است که با حفظ مشی اصولگرای خود پس از پیروزی دولت تدبیر و امید به حمایت از سیاستهای دولت پرداخت.
دفاع جعفرزاده در جلسه استیضاح وزیران دولت یازدهم و مواضع و اظهارات وی در دفاع از تیم مذاکره کننده هسته ای و توافق برجام باعث شد تا علی رغم چهره ملی شدن و قرار گرفتن در تیتر یک اکثر نشریات و رسانه های کشور، حملات گسترده منتقدین و مخالفین را به سوی خود معطوف نماید.
گرچه نماینده مردم رشت پس از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بررسی برجام توسط مجلس در مصاحبه ای با خانه ملت بیان کرد که «بررسی برجام در مجلس به طرق مختلف امکان پذیر است و با توجه به فرمایش معظم له که فصل الخطاب تلقی می شود نمایندگان ولایتمدار از این پس به دقت و نگاه دقیق تری موضوع بررسی برجام را در مجلس پیگیری می کنند» اما ظاهرا این مواضع نیز به کام مخالفین امروز وی خوش نیامده و به تحریک برخی از رسانه های منفعت طلب همچنان وی را مورد شماتت قرار دادند.
در گفتگویی کوتاه با غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی برآن شدیم تا مواضع وی را در این خصوص جویا شویم که متن کامل این گفتگو را در ذیل می خوانید:

جناب جعفرزاده پس از بیانات رهبری در خصوص بررسی برجام و مصاحبه شما در خصوص فصل الخطاب بودن بیانات معظم له برای نمایندگان باز هم شاهد انتقاداتی نسبت به شما در رسانه ای خاص بودیم، در این خصوص چه نظری دارید؟

با توجه به مصاحبه یکی از همکاران بنده بر علیه اینجانب متاسفانه برای چندمین بار است که این موضوع تکرار می شود، صرفا می توانم این گونه عنوان نمایم که ارائه طرح موضوعات مختلف از سوی نمایندگان از منظر کارشناسی است و طبیعتا هر نماینده ای نظرات خود را دارا است و تعمیم دادن آن به نظر کل مجلس دارای اشکال است.
در ثانی عدم پاسخگوئی بنده به ایشان تا به این لحظه از آن جهت بوده که مردم کشور عزیزمان ایران ، مردم خون گرم گیلان و همچنین همشهریان مهمان نواز و با فرهنگ شهرستان رشت هیچگاه تحمل اختلاف بین نمایندگان را نداشتند و عمدتا خواستار وفاق و دوستی و وحدت بین آنان می باشند.
از حیث مشکلات عدیده در استان گیلان و شهرستان رشت از جمله نرخ بیکاری، رکود قابل توجه در بازار، کاهش قدرت خرید در بین مردم ،عدم اتمام پروژه راه آهن در زمان پیش بینی شده ، نبود جایگاه مناسب دفن زباله در شهرستان رشت و وجود شبکه فاضلاب غیر استاندارد و ناتمام که در زمان بارندگی فضولات ناشی از آن در منازل و مغازه های مردم جریان می یابد خود گویای بخشی از مشکلات مردمی است که از مناقشات جناحی خسته اند.

برای رفع مشکلاتی که مطرح کردید چه راهکاری دارید؟

با توجه به مشکلاتی چون نبود جاده های مناسب بین شهری و عدم وجود آب شرب مناسب در بسیاری از روستا ها و بعضی از شهرها و عدم اتمام پروژه گاز رسانی به روستاها با توجه به اتمام فصل تابستان، نبود سوخت جایگزین در روستاها و گران بودن آن، اوضاع نامناسب کشاورزی و قیمت پائین محصول برنج با توجه به قیمت تمام شده آن و خیل عظیم دیگر از مشکلات موجود که از حوصله این مقال خارج است به این همکار گرامی توصیه می نمایم به جای پرداختن به بازماندگان تک سایت به جا مانده از استاندار اسبق غیر بومی گیلان که سعی در ایجاد آشوب و تفرقه در استان گیلان را دارند و نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام می نمایند و پرداختن هزینه به اصطلاح سایت اجاره ای، جهت حل مشکلات موجود تلاش نموده و ضمن احترام به عقاید یکدیگر صرفا تمام انرژی خود را مصروف حل مشکلات مردم نماید.
بنده آمادگی کامل دارم با ایشان و دیگر همکارمان در این مدت باقی مانده در تک تک وزارت خانه ها حاضر شده و با رایزنی با وزرای محترم نسبت به کاهش مشکلات مردم شریف شهرستان رشت اقدام نمایم که به جد این شهرستان شایسته وجود این همه مشکل نیست.

برخی از منتقدین به دلیل مواضع شما در دفاع از سیاستهای دولت یازدهم لقب وکیل الدوله به شما داده اند در این خصوص چه نظری دارید؟

رجاء واثق دارم همین همکار ما در هشت سال دولت قبل ضمن دفاع تمام قد از دولت نهم و دهم مقابل تمامی تخلفات انجام شده سکوت نمود و خود را وابسته به آن دولت می دانست و به نماینده دولت بودن در دو دولت قبلی افتخار می نمود، حال نمی دانم چه شده که نمایندگی دولت را دچار اشکال می داند؟! شاید سرخوردگی از نتایج حاصله از آن همه دفاع جانانه و نتایج نامطلوب حاصله در این امر دخیل است ضمن این که به ایشان توصیه می کنم به بروز مشکل بزرگ بیکاری در جوانان و مخصوصا جوانان تحصیل کرده که به دلیل عدم جدیت دولت قبل در اجرای اقتصاد مقاومتی بوجود آمد توجه کنند چرا که میراث ضعف عملکردی دولت گذشته ،به جهت عدم وجود زیرساخت ها دولت تدبیر را در مقابله با تحریم دچار مشکل نمود و شاید با رفع تحریم ها و رونق اقتصادی بتوان گره ای از مشکلات این جوانان گشود و همچنین مردم از این شائبه که مخالفان برجام جوان بیکار در خانه ندارند خارج شوند چرا که اتفاقا این همکار عزیز ما بدلیل توفیق استفاده از رانت نمایندگی موفق به حل مشکل اشتغال تمامی فرزندان خود در کسوت نمایندگی شد تا شاید مردم باور نمایند که این دسته از نمایندگان مخالف دولت و توافق هسته ای نیز می توانند خود را سهیم مشکلات واقعی مردم بدانند.

Share