از گوشه کنار سیاست در گیلان

با محل جدید دفتر حاج ناصر آشنا شوید+عکس/زمان و مکان سخنرانی معاون اول دولت اصلاحات در رشت /نظر حاج آقا قرائتی در مورد میزان با سوادی گیلانیان/واکنش نماینده رشت به اظهارات قرآنی انگلیس/معرفی رئیس شورای شهر شفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

با محل جدید دفتر حاج ناصر آشنا شوید

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در نشست بررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح فومن اظهار کرد:مورخه چهارم شهریور ماه جاری بابت راه روستایی و تسریع در عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح فومن به وزیر راه و شهرسازی تذکر دادم.اگرچه از پیگیری ها خسته نشده ام اما به شدت از بدقولی دولت ها و پیمانکاران دلگیرم. وی با بیان اینکه دیگر به وزیر راه و شهرسازی تذکر نمی دهم و از او طرح سوال نخواهم کرد, اظهار نمود: به عنوان اعتراض از امروز دفتر کار بنده بر روی تقاطع غیرهمسطح فومن است و در آنچا چادر می زنم و مردم نیز اگر با من کاری داشتند به آنجا رجوع کنند.
بنری که در زیر می بینید قرار است توسط نماینده فومن در محل برپایی چادر نصب شود.

photo_2015-09-08_19-48-14

زمان و مکان سخنرانی معاون اول دولت اصلاحات در رشت مشخص شد

محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که از او به عنوان سرلیست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نام می برند عصر چهارنشبه ۱۸ شهریور ماه جاری در مجتمع خاتم الانبیاء رشت سخنرانی می کند.

photo_2015-09-08_19-18-40

نظر حاج آقا قرائتی در مورد میزان با سوادی گیلانیان

۱.bmpحجت الاسلام والمسلمین قرائتی در حاشیه گردهمایی بسیجیان کشور در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: استان گیلان یکی از باسواد ترین استان های کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی نماینده ولی فقیه در سازمان نهضت سواد آموزی کشور در این دیدار با بیان این که استان گیلان یکی از با سواد ترین استان ها ست افزود : با توجه به فرهنگ مردم گیلان امید است در آینده نزدیک بی سوادی را به صفر برسانند .
وی همچنین اظهار کرد : ما در شورای پشتیبانی سواد آموزی کشور تلاش می کنیم تا راهکارهای عملی تدوین گردد تا مشکلات سواد آموزان و آموزش دهندگان نیز مرتفع گردد .
در ادامه مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت به منظور شتاب بخشی برنامه های سواد آموزی برای پنج شهرستان ( رشت ، صومعه سرا ، فومن ، تالش ، ماسال ) که حدود دو سوم بی سوادان استان را به خود اختصاص می دهند جلسه ای ویژه شورای پشتیبانی سواد آموزی برگزار گردید تا با راهکار هایی که توسط فرمانداران در جلسه شورای پشتیبانی اتخاذ می گردد تا پایان سال ۹۵ رشد باسوادی شهرستان های مذکور به بالای ۹۸ درصد برسد.

واکنش نماینده رشت به اظهارات قرآنی انگلیس

jafar_0039عضو هیأت رئیسه فراکسیون قرآن و عترت مجلس معتقد است انگلیس ها بعد از تأسیس فرقه بهائیت و همدستی در تشکیل گروه تروریستی داعش به دنبال ایجاد تشکیک در قرآن مقدس مسلمانان هستند که به اهداف شوم خود نیز نائل نمی شوند.

  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص قرآنی که اخیرا در دانشگاه بیرمنگام کشف شده است، گفت: مورخان انگلیسی بعد از کشف این صفحات، ادعای پوچ وجود قرآن پیش از پیامبر(ص) را مطرح کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به غیرقابل اعتماد بودن انگلیسی ها اشاره کرد و ادامه داد: انگلیسی ها طبق روالی که در سر می پرورانند دائما به دنبال برنامه جدیدی برای از بین بردن اسلام هستند چرا که گرایش کل مردم دنیا به نحوی به سوی اسلام و تعالیم آن است.

  وی در ادامه با تأکید بر اینکه روباه پیر بعد از شکست هایی که برای تحریف اسلام خورده باز هم ساکت ننشسته است، گفت: پس از ایجاد فرقه بهائیت و به وجود آوردن گروه تروریستی داعش که بویی از اسلام نبرده اند، این بار با ایجاد تشکیک در قرآن قصد زیر سوال بردن کتاب مقدس مسلمانان را دارند.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تصریح کرد: غرب به علت خوفی که از دین اسلام، دین مهربانی ها دارد قصد دارد چهره ای وحشتناک از اسلام به دنیا نشان دهد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم در ادامه با اشاره به رذالت انگلیسی ها در هجمه به کتاب مقدس مسلمانان، عنوان کرد: آنها صفحاتی از قرآن که اخیرا در دانشگاه “بیرمنگام” کشف شده است را متعلق به زمان پیش از پیامبر(ص) می دانند در حالی که بعد از آن دانشمندان با استفاده از مستنداتی مشخص کردند که این صفحات به زمان امام علی(ع) بر می گردد.

  عضو هیأت رئیسه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گاه چراغی که به دست پیامبر(ص) روشن شده است با شائبات رذیلانه انگلیسی ها از بین نمی رود و مسلمانان جهان با طرح این مسائل دچار تشکیک در قرآن مقدس نمی شوند.

اخیرا خبری در رسانه‌ها مبنی بر کشف چند برگ از یک نسخه بسیار قدیمی قرآن در دانشگاه بیرمنگام انگلیس که ممکن است قدیمی‌ترین نسخه خطی قرآن باشد، منتشر شد که صفحات این کتاب مقدس حدود یک قرن به صورت ناشناخته در کتابخانه دانشگاه بیرمنگام انگلستان باقی مانده بود.مورخان انگلیسی قصد داشتند ادعا کنند این صفحات متعلق به پیش از رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) است که دانشمندان مسلمان این مسأله را با بیان مستنداتی به چالش کشیدند.

رئیس شورای شهر شفت معرفی شد

shoraبه گزارش صبح شفت ، بعد از لغو دو جلسه برای تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شفت بالاخره در جلسه سوم رئیس جدید شورای اسلامی شهر شفت معرفی شد.

در این جلسه حسن رضایی برای سومین سال پیاپی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر شفت معرفی شد.

بهروز جلیلی نیز در این جلسه به عنوان نائب رئیس شورا و امیر صادق خزانه دار معرفی شدند.

همچنین علی مهدوی نیز به عنوان منشی شورا شهر شفت برگزیده شد .

حسن رضایی و رضا راد نیز برای تصدی سمت سخنگوی شورا با هم رقابت کردند که حسن رضایی آرا لازم را کسب نمود و در نهایت مقرر شد بعد از بررسی های لازم که اگر منع قانونی برای تصدیگری همزمان دو سمت وجود نداشته باشد حسن رضایی به عنوان سخنگویی شورای شهر شفت نیز معرفی شود.

لازم به ذکر است که این جلسه در دفتر شورای اسلامی شهر شفت و با حضور تمامی اعضا ، معاونت فرماندار و کارشناس فرمانداری برگزار شد

Share