کارگرنیا مطرح کرد

بافت مرکزی رشت ظرفیت اضافه شدن خودروی جدید را ندارد/ضرورت ایجاد خط ویژه برای مسیر شریعتی، شهدا و آج بیشه و برنامه‌ریزی برای بهنگام سازی ترافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه ظرفیت‌سنجی خط‌های تاکسی سطح شهر و جابه‌جایی لازم براساس ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گیرد اظهارداشت: بافت مرکزی شهر ظرفیت اضافه شدن خودروی جدید را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین واثق کارگرنیا در هفتاد و نهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با بیان اینکه ظرفیت‌سنجی خط‌های تاکسی سطح شهر و جابه‌جایی لازم براساس ظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گیرد اظهارداشت: بافت مرکزی شهر ظرفیت اضافه شدن خودروی جدید را ندارد.

kargarnia3949_resizeوی با بیان اینکه دریافت وجه برای جابه‌جایی خط تاکسی از رانندگان اجحاف است افزود: این موضوع بررسی می‌شود تا بدون ممانعت قانونی رانندگان برای اقدام به این امر وجهی پرداخت نکنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت برنامه‌ریزی برای طرح‌های محله محور در حوزه حمل و نقل را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای ارتقای فرهنگ عمومی در حوزه ترافیک برنامه‌های آموزشی مناسب تدوین می‌شود.

کارگرنیا برنامه‌ریزی برای بهنگام سازی ترافیک شهر رشت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نتیجه مطالعاتی که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت در راستای نامه ابلاغی وزیر به استان‌ها در شش بند برای افزایش سهم حمل و نقل عمومی و ارتقای فرهنگ ترافیک  انجام شد تا هفته آینده در اخیار دبیر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا  قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید خط ویژه برای مسیر شریعتی، شهدا و آج بیشه مدنظر قرار گیرد تصریح کرد: بیشترین ترافیک در این مسیر است و باید برای این امر برنامه‌ریزی شود تا در اولویت برنامه‌های سال ۹۴ قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اینکه تهیه مکانی آموزش فرهنگ ترافیک برای رانندگان و دانش آموزان از وظایف شهرداری است ،تصریح کرد: ظرف دو هفته آینده بوستان پلیس در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک برای بهره‌گیری در امور فرهنگ‌سازی و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.

Share