پاسخ شاپور مرحبا به صحبت‌هاي نعيمي رز نماينده آستارا

اگر هر ملکی از بنده و کل خانواده «مرحبا» پیدا کردید مصادره کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقای نعیمی شأن یک نماینده مجلس اجل از اتهام زنی به دیگران برای رسیدن به اغراض سیاسی است و نباید عزت دیگران را ذلت خود قلمداد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه آرمان نوشت:آقای نعیمی نماینده مردم شریف آستارا با اشاره به نطق پیش از دستور و درج در مطبوعات اظهارات نماینده سابق آستارا را در صحن علنی مجلس در مورخ۲۲/۸/۸۷ مبنی در «آستارا حیاط خلوت مسئولان زمین‌خوار» و به استناد آن به عنوان صحت ادعایتان بنده را در مظان اتهام ۴۴۹۲۰۸۶۷۷۳۶۰۲۲۰۵۱۵۰۹قرار دادید؟! اولا در پاسخ به این اظهارات جوابیه بنده را در صحن علنی مجلس مورخ۱۰ آذرماه ۱۳۸۷ علیه نماینده قرائت شد و به خاطر اظهارات کذب و تهمت به بنده در دادگاه نیز طی دادنامه شماره۰۰۰۲۶ مورخ۱۳/۷/۹۰ محکوم شده‌اند.
با دزد دزد گفتن مساله حل نخواهد شد باید خواهان مجازات اشد برای زمین‌خواران و بیت‌المال و انفال در کل منطقه هر کسی در هر مقام و در هر لباسی باشد باشیم بنده خدمتم را ذخیره آخرتم می‌دانم و بعد از این همه مسئولیت‌ها هنوز هم در خانه فرزندان شهید زندگی می‌کنم و یک خانه پدری در روستای ویرمونی دارم. اگر هر ملکی اعم از منقول و غیر منقول از بنده و کل خانواده مرحباها پیدا کردید اعلام و مصادره به نفع هر کسی که صلاح می‌دانید. آقای نعیمی شأن یک نماینده مجلس اجل از اتهام زنی به دیگران برای رسیدن به اغراض سیاسی است و نباید عزت دیگران را ذلت خود قلمداد کنیم. امام جعفر صادق(ع) فرمودند: شیعیان ما کسانی هستند که با عملشان به ما زینت دهند نه اینکه خودشان را به ما بچسبانند و از ما زینت بگیرند و در فرمان اولین مظلوم عالم امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر یا مالک لایکون المحسن و المسی. . . . وقتی جای محسن و مسی عضو شود نتیجه‌اش این می‌شود. نماینده مردم شریف آستارا فرافکنی نکنید بگذارید کسانی که انفال مردم را غارت کرده‌اند رسیدگی و مجازات شوند.

Share