اولین مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، معاون دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهی و جمعی از کارشناسان حوزه دانشجویی فرهنگی واحد رشت برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی به عنوان اولین مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد. دکتر علیرضا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، معاون دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهی و جمعی از کارشناسان حوزه دانشجویی فرهنگی واحد رشت برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی به عنوان اولین مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.
IMG_7520دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت و تبریک روز پزشک و با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات آقای زمانی معاون سابق فرهنگی این واحد دانشگاهی عنوان کرد: مقوله فرهنگ در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در این حوزه با یک ظرافت خاص برنامه و اهداف را دنبال کرد تا کمترین تبعات و حاشیه‌ها را داشته باشیم.
وی با اشاره به جایگاه حساس و تأثیرگذار فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نگاه مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی کشور به این حوزه معطوف است که این موضوع فرصت و درعین حال تهدیدی است که باید به درستی وخوبی آن را شناسایی و از آن استفاده کرد.
امیرتیموری، همچنین افزود: تهیه زیرساخت های توسعه فرهنگی در دانشگاه وظیفه این حوزه را سنگین تر کرده و وجود دیدگاهها و نگاه های متفاوت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان مقاطع مختلف تأکید بر متفاوت بودن را می طلبد و مسئولین فرهنگی دانشگاه باید با ظرافت ویژه ای به این مهم بپردازند .
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ادامه تأکید کرد: باید بستر لازم جهت ایجاد فرصت مواجهه دانشجو با حوزه فرهنگی فراهم شود. باید تشویق دانشجویان برای شرکت و مشارکت در فعالیتهای مختلف فرهنگی اجتماعی و ارتباط حداکثری دانشجویان و اساتید با این فعالیتهای فرهنگی از مهمترین دغدغه های حوزه فرهنگی دانشگاه باشد.
دکتر علیرضا امیرتیموری، تصریح کرد: وجود نیرو های کارآمد و با تجربه در حوزه فرهنگی دانشگاه می توان در مباحث فرهنگی اثر گذار بود و در جهت تعالی اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمک ظرفیت ها و پتانسیل های بالای دانشجویی کوشا بود.
در پایان حجت الاسلام قاسم قاسمی به عنوان اولین مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

Share