سرمربی داماش پس از پیروزی مقابل پاس

انگیزه بازیکنان داماش گیلان فوق العاده بود/ این پیروزی شیرینی خاصی داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت : انگیزه بازیکنان این تیم مقابل پاس همدان فوق العاده بود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید جهانپور در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پاس همدان گفت: بازیکنان داماش گیلان بسیار با انگیزه ظاهر شدند چون هدفشان پیروزی در این مسابقه و خوشحال کردن طرفداران این تیم بود .
jahanpoor940521000300_PhotoAوی اظهار کرد : خوشبختانه در نهایت موفق به این امر شدیم و با پیروزی برابر تیم فوتبال پاس همدان ، توانستیم اولین بازی خانگی خود را با برتری به پایان برسانیم .
وی ادامه داد : از بازیکنان داماش گیلان تشکر می کنم که بسیار خوب و با انگیزه ظاهر شدند و از سایر کادرفنی که این تیم را آماده و مهیا کردند نیز تشکر می کنم .
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد : البته پاس همدان نیز تیم بسیار خوبی است و گرچه در بازی اول در خانه برابر شهرداری اردبیل به نتیجه مساوی دست یافت، اما تیم برتر میدان بود و در این دیدار نیز این تیم فرصت گلزنی داشت .
وی اضافه کرد : اما در نهایت ما از فرصت خود بهتر استفاده کردیم چون فرصت های ما نیز بیشتر بود و سرانجام موفق به کسب پیروزی در این دیدار حساس شدیم .
جهانپور خاطرنشان کرد : در هر مسابقه ، انتظار هر نتیجه اعم از پیروزی ، تساوی و یا شکست وجود دارد اما پیروزی در این دیدار یک حلاوت و شیرینی خاصی داشت و امیدواریم که بتوانیم با ارایه بازی های زیبا ، در سایر دیدارها نیز نتایج خوبی کسب کنیم .
وی گفت : با توجه به اینکه تیم داماش گیلان فرصت بدنسازی نداشت و با شرایط بسیار سخت وارد مسابقات شدیم ، باید چند بازی انجام دهیم تا به خوبی تیم هماهنگ شود و امیدواریم که این امر هرچه سریع تر اتفاق بیافتد و با آمادگی کامل وارد میدان شویم .
تیم های فوتبال داماش گیلان و پاس همدان عصر یکشنبه در هفته دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال دماش گیلان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

/ایرنا

Share