از گوشه کنار سیاست در گیلان

انحصارگرایی در اداره کل تعاون گیلان همچنان در راس امور است/کمدین نامی ایران داور جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

انحصار گرایی در اداره کل تعاون همچنان در راس امور است

izadedبه گزارش دیارمیرزا نشست خبری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به مناسبت هفته تعاون در حالی امروز با حضور تعداد معدودی از خبرنگاران برگزار شد که همانند سایر برنامه های این اداره کل در گیلان انحصار گرایی و عدم دعوت از همه رسانه در راس امور قرار داشت.

متاسفانه گویا نوع عملکرد مدیران این اداره کل و استراتژی روابط عمومی آن بر پایه عدم تعامل با رسانه های تاثیرگزار استان پی ریزی شده است بطوریکه در همه ی برنامه های این اداره تنها تعدادی رسانه خاص دعوت می شوند تا که شاید خدایی نکرده خبری انتقادی از عملکرد اداره کل به بیرون مخابره نشود.

گفتنی است عملکرد روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در جریان سفر علی ربیعی وزیر رفاه و عدم دعوت از رسانه ها حتی صدای خبرگزاری فارس را هم در آورد بطوریکه حتی شخص وزیر نیز از این موضوع گلایه کرده بود.

۲۸۹۸۸۹_origکمدین نامی ایران داور جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان شد

با حکم دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، داوران این جشنواره منصوب و معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین مسافر آستانه، افشین خورشید باختری و جواد عزتی به عنوان داوران ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند.

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری سعید آگشته شهردار لاهیجان از ۱۱ لغایت ۱۴ شهریور در ده نقطه از شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

به گزارش دیارمیرزا جواد عزتی از کمدین های سرشناس کشور است که در سریال های «دردسرهای عظیم», «دودکش» ,«چار دیواری» و فیلم های سینمایی «طلا و مس»,«شیار ۱۴۳» و..بازی کرده است.

ورود هیات آلمانی به گیلان جهت حل معضل پسماند

IMG_5528جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به ریاست شعبانپور معاون عمرانی استانداری گیلان ، با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست و نمایندگان شرکت آلمانی Umweltand GmbH جهت بررسی مبانی کار شرکت مذکور جهت مدیریت پسماند استان گیلان تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در ابتدای مراسم مهندس شعبانپور معاون عمرانی استانداری ، ضمن خیر مقدم به هیات آلمانی به گیلان از میزان وضعیت مدیریت پسماند استان و مشکلات زیست محیطی حاصل از دفن پسماند در استان مطالبی ارائه نمودند .
در ادامه دکتر محمدپور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ، ضمن تشکر از هیات آلمانی با توجه به جلسه روز گذشته با نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست در تهران بر رعایت استاندارد ریست محیطی ، تکنولوژی شرکت مذکور تاکید کرد . وی تاکید کرد با توجه به ویژگی های خاص استان گیلان اعم از اقلیمی ، توپوگرافی ،وپراکندگی جمعیت باید اهمیت و حساسیت ویژه ای نسبت به مقوله پسماند داشته باشیم
سپس مقرر شد طی یک هفته مدیر عامل پسماند استان اطلاعات و نتایج آنالیز پسماند استان را در اختیار نماینده شرکت مذکور قرار دهد و پس از یک ماه نماینده شرکت پیشنهادات نهایی خودر ا به کارگروه مدیریت پسماند استان ارائه نماید .
پس از پایان جلسه ، نمایندگان شرکت آلمانی در معیت مدیر عامل پسماند گیلان و نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست از محل دفن پسماند در سراوان بازدید کردند.

دلخوش احساس ضعف کرد

delkhosh PhotoAسید کاظم دلخوش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال، درباره وضعیت فعالیت های انتخاباتی‌اش اظهار داشت: به نظر من مجلس آدم های توانمند می خواهد تا از حقوق ملی و مردم دفاع کند، فردی که شجاع باشد و با اقتدار حرف بزند  ضمن اینکه در سطح کشور بتواند از حقوق مردم دفاع کند.

وی افزود: ضعف هایی را در مجلس می بینم  که علی رغم تمایل اعتقاد دارم چند نفر آدم کارشناس قوی باید در مجلس حضور داشته باشند تا حقوق مردم را احیا کنند. البته ضعف ها را در شهر خودم بیشتر احساس کردم و به نظر من باید کسانی به مجلس شورای اسلامی ورود کنند که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند و بتوانند با مردم با احترام صحبت کنند و احساس می کنم می توانم بیایم و کنار مردم باشم.

نماینده سابق مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتخاب متخصصان از سوی مردم گفت: توصیه من به مردم گیلان این است که افراد کارشناس را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند. آدمهایی که شجاعانه می توانند از حقوق مردم دفاع کنند و مهم نیست مردم در کجا رأی می دهند . هر جا احساس می کنند آدم کارشناسی که شجاعت دفاع از مردم را دارد چه در رشت باشد و یا صومعه سرا به همان فرد رأی بدهند.

روایت ندیمی از دلیل نگرانی شیاطین

nadimi_9261 (3)ابوذر ندیمی در روزنوشت های خود نوشت:کارها را به مردم بگویید تا – شیاطین – نگویند کار نشده است.
این سخن امام ره که شهردارى لاهیجان آنرا در گزارش هفته دولت ١٣٩۴ اوردواستاندار محترم در باره آن حین سخنرانى توضیحاتى دادند بیانگر مطالب مهمى است.
بعضى از تبلیغات نماینده مى هراسند و مدیرانى که کارهاى شده را نقل مى کنند مورد تعرض قرار مى دهند.
هنوز از کتاب زرد و آبى مى گویند!؟ ازسیزده هزار بازدید دیروز ! تا بیست و چند هزار بازدیدسایت هاى زبان گویا و ابوذر نیوز به شدّت ناراحت مى گردند.
از اینکه عکس و دوربین باشد! خیلى ناراحت مى گردند!؟بایگانى پروژه ها آنان را مى آزارد!؟
چرا معاندین ( یا به تعبیر امام راحل شیاطین ) نگران هستند که : گزارش شود نماینده چندروز امده است. کجا رفته است .چه کارى کرده است .چه ملاقات هایى داشته است .چه دستوراتى گرفته است .چه اقدامات ماندگارى از او به یادگار مانده است
امروز در دو شهرستان و چهارشهر و چهار صد روستا اکثر و در موارد زیادى همه کارهاى ماندگار و کوچک و بزرگ منسوب به نماینده است.این افتخار کمى نیست
خدا را براین نعمت اثر در زندگى مردم باید سپاسگزار بود.

Share