رئیس ستاد مکه خبرداد

افزایش کشته‌های ایرانی حادثه مکه/ ۵ کشته و ۷ مفقودی ! + اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد مکه سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ۷ نفر حاجی ایرانی هنوز مفقود هستند، اعلام کرد: علاوه بر یک کشته، هویت ۴ حاجی ایرانی دیگر که در حادثه اخیر مکه کشته شده‌اند، مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود مجردی، رئیس ستاد مکه سازمان حج و زیارت گفت:‌ با مشخص شدن هویت ۴ نفر دیگر از زائران کشته شده ایرانی در حادثه مکه تعداد کشته های زائران ایرانی این حادثه به ۵ نفر رسید.

۱۳۹۴۰۶۲۰۰۰۰۳۴۷_PhotoAوی با اشاره به هویت کشته شدگان تازه شناسایی شده، گفت:‌ محمد مجلسی از کاروان شماره ۱۷۷۴۳ از تهران، ولی اسمعیلی از کاروان شماره ۳۹۰۰۹ از خراسان جنوبی، محمد هاشم زهی از کاروان شماره ۲۳۱۱۴ از سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان شماره ۲۲۱۲۴ از سمنان افرادی هستند که شناسایی شدند.

رئیس ستاد مکه سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: همچنان ۷ نفر از زائران مفقود هستند که تیم‌های مرکز پزشکی و امداد و پیگیری با مراجعه به مراکز درمانی عربستان و مراکزی که اطلاعاتی در مورد زائران دارند در صدد به دست آوردن اطلاعاتی در مورد این افراد هستند.

حمید محمدی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، گفت: هم‌اکنون پیگیری‌ها برای یافتن ۷ زائر ایرانی مفقودشده در مکه ادامه دارد.

وی افزود: اسامی این زائرین عبارت است از: مریم آل‌طه فرزند میرجواد با شماره کاروان ۱۱۲۶۶، حسن قاسمی درآباد فرزند علی‌عباس به شماره کاروان ۱۷۷۱۰، فاطمه دامغانی فرزند ذبیح‌الله با شماره کاروان ۲۲۱۲۴، کبری بیگم میرغفوری فرزند میرحسین با شماره کاروان ۲۲۱۲۴، محمدجعفر فلاح فرزند ابراهیم با شماره کاروان ۱۳۳۵۲، شعبان گرجی از همدان و احمد حاتمی فرزند علی.

محمدی ادامه داد: هنوز هیچ اطلاعاتی از مفقودین ایرانی در دسترس نیست.

 روز جمعه بر اثر طوفان شدید در مکه، جرثقیل بالابری به درون مسجدالحرام سقوط کرد و باعث کشته و مجروح شدن صدها تن از زائران بیت‌الله الحرام شد.

/فارس

Share