مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد

افتتاح ۴۵پروژه بندری در کل کشور/افزایش ظرفیت عملکردی بنادرکشور به ۲۰۰میلیون تن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت:با افتتاح پروژه های بندری در هفته دولت پیش بینی می‌کنیم ظرفیت عملکردی بنادر کشور به ۲۰۰ میلیون تن افزایش پیدا کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد سعیدنژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور عصر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه های بندری حاشیه خزر در بندر انزلی گفت: در هفته دولت ۴۵ پروژه در بنادر و سواحل کشور مورد بهره برداری قرار گرفته است که مجموع اعتبارات این پروژه ها ۳۷۹ میلیارد تومان است.
saeednnamed
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,سعیدنژاد ادامه داد:با بهره برداری از سیلو ها و اسکله های جدید شاهد افزایش سطح ایمنی دریا و افزایش سطح انبار ها خواهیم بود.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور  با بیان اینکه با افتتاح پروژه بزرگ افزایش طول موج شکن , ترمینال و اسکله مسافربری مجموع اسکله در بندر انزلی به ۱۱ اسکله رسیده است, تصریح کرد:با توجه به ۵ اسکله ای که در حال احداث است مجموع اسکله های بندر انزلی به ۱۶ اسکله خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت:با افتتاح پروژه های بندری در هفته دولت پیش بینی می‌کنیم ظرفیت عملکردی بنادر کشور به ۲۰۰ میلیون تن افزایش پیدا کند و انبار های مورد نیاز برای نگهداری کالا ها افزایش قابل توجه ای داشته باشد.

وی ادامه داد:بندر انزلی یکی از بنادر مهم در کشور است و از طریق این بندر تبادلات کالا به اروپا و موقعیت های تراتزیتی به راحتی ممکن خواهد بود.

سعید نژاد به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش توسعه زیر ساخت ها اشاره کرد و اذعان داشت :با ایجاد راه اهن قزوین رشت به انزلی و اتمام بزرگراه رشت قزوین امکان ترانزیت کالا از بندر انزلی به سایر نقاط کشور به سهولت امکان پذیر خواهد بود.

 

Share