حمله شدید شیخ جعفر شجونی به روحانی و اصلاح طلبان

روحانی وسط لحاف اصلاح طلبان و کارگزاران است/بشکند دستی که بخواهد به اینها رای دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شجونی گفت: حسن روحانی ۶ سال و نیم است که از جامعه روحانیت مبارز بیرون رفته است و یک اصولگرا هم با او رفیق نیست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از افکارخبر , شیخ جعفر شجونی و لحن رک و شفاف وی را همه اهل سیاست می شناسند. روحانی که سالها در قبل از انقلاب علیه رژیم ستمشاهی مبارزه کرده بود و پس از انقلاب مسئولیت های گوناگونی بر عهده داشته است. وی از ابتدا جزو جامعه روحانیت مبارز تهران بوده است.

وی به نحوه انشعاب و دو شقگی در جامعه روحانیت مبارز اشاره می کند همه فتنه ها را از ان ماجرای تاریخی می داند.

اخیرا عده ای از اصلاح طلبان در سخنانی به شورای نگهبان هجمه وارد کرده و از انتخابات سالم دم می زنند. چرا این سخنان در نزدیکی انتخابات از سوی انها زده می شود؟
shajooniهر کس نسبت به شورای نگهبان حرف بدی بزند آن فرد مفسد است .من اصلاح طلبان را مرتد سیاسی می دانم. امام صادق (ع) فرمودند« ارتد الناس بعد الحسین ارتد الناس بعد الحسین الا اربعه او سبعه» مردم بعد از امام حسین(ع) مرتد شدند مگر ۴ نفر یا ۷ نفر. مثل ابوحمزه ثمالی و دیگران که همراه حضرت زین العابدین(ع) بودند و بعدها امام سجاد (ع)توانست پس از سختی ها ۱۷۰ نفر صحابه پیدا کرد.
بعد از این انقلاب و امام و شهدا و قانون اساسی و روش ها این ارتداد است که کسی نسبت به آن شک کند و حرف بزند و بگوید صالح نیست و ما می خواهیم اصلاح کنیم.عین قرآن برای ما اتفاق افتاده است.
اول سوره بقره قرآن می فرماید در زمان پیغمبر (ص) نیز عده ای پیدا شدند و گفتند که ما اصلاح طلبیم. قرآن می گوید اینها همانا مفسد هستند اما شعور ندارند.

البته من فتنه را از روحانیت ناصالح می دانم. ما ۵۰ سال است جامعه روحانیت مبارز هستیم نه ۳۶ سال. ما از قبل از انقلاب جلسات مخفی داشتیم و آیت الله مهدوی کنی و شاه آبادی و شهید محلاتی و دیگران جلسات جامعه روحانیت برگزار می شد.

چرا در جامعه روحانیت مبارز انشعاب رخ داد و عده ای راه خود را از این جامعه جدا و مجمع روحانیون مبارز به راه انداختند؟
در دفتر امام خمینی (ره) خیانت کردند و انشعاب را انجام دادند.

چه کسانی اینکار را کردند؟
کروبی، توسلی و موسوی خوئینی ها. اینها باعث انشعاب شدند و روحانیت را دو شقه کردند. همان زمان من ۱۸ صفحه نوشتم و گفتم این انشعاب بوی خون می دهد و این انشعاب خطرناک است. وقتی روحانیت از هم جدا شوند نفاق جلو می آید.

منافقین جلو می آیند و می گویند ما با شماییم و اصلاح طلبیم. بعد هم البته این سه نفر بعد از انشعاب پیش آقای منتظری رفتند و آقای منتظری اینها را راه نداد و به آنها گفت شما فتنه کردید و باعث انشعاب روحانیت شده اید . بعد منزل آقای مشکینی رفتند و آقای مشکینی هم اینها را راه نداد و گفتند شما انشعاب کردید. از قم به حاج احمد آقا تلفن زدند وحاج احمد آقا تلفن زد به آقای مشکینی که خواهش میکنم این سه نفر را بپذیرید اما رسانه ای نکنید.

چرا فتنه جدایی روحانیون از هم ایجاد شد؟ محور انها چه کسی بود؟
این فتنه را آقای خوئینی ها و رفقایش انجام دادند و حالا میبینیم دو جور آخوند و استاندار و فرماندار داریم.. عده ای رهبری را قبول ندارند و همان بلایی که سر ادیان آمده سر ما نیز آمده است. در تاریخ و قران آمده که قوم حضرت موسی گفتند ما موسی را قبول داریم اما هارون که نماینده حضرت موسی (ع) بود و پیامبر نیز بود را قبول نداریم.

در اسلام هم گفتند ما پیغمبر (ص) را قبول داریم اما علی(ع) را قبول نداریم. در جمهوری اسلامی نیز گفتند امام خمینی خیلی بزرگ است و قبول داریم اما آقای خامنه ای را قبول نداریم. همان فتنه مجددا تکرار شده است.فتنه را از صاحب روزنامه سلام و خویینی ها می دانم.

آیا خبر دارید که اصلاح طلبان به ویژه مجمع روحانیون مبارز چه برنامه ای برای مجلس خبرگان دارند؟
اصلاح طلبان برای همه چیز برنامه دارند. تعدادی طلبه جوان را مخصوصا از خاندان مراجع را تحریک می کنند که کاندیدا شوند و خیال می کنند فردا می توانند علیه رهبری غلطی بکنند. این اصلاح طلبان خود را در مجلس ششم نشان دادند. در رابطه با همین انرژی هسته ای اینها سه فوریتی به مجلس آوردند و گفتند ما هسته ای می خواهیم چیکار و بهزاد نبوی میان متحصنین می رفت و همین حرف را می زد که ما انرژی هسته ای می خواهیم چه کار کنیم.

اصلاح طلبان می خواستند انرژی هسته ای را بار کنند و مانند لیبی بفرستند آمریکا. من هیچ عقیده ای به اصلاح طلبان ندارم و استدلال هم میکنم و بر اساس منطق می گویم که اینها مرتد سیاسی هستند و اتاق فکر اینها لندن است.

یعنی اصلاح طلبان از لندن حمایت می شوند؟

در لندن یکی از همین ها به نام اکبر گنجی می گوید قرآن کتاب خدا نیست و امام زمان(عج) نیز دروغ است اینها باطنشان این است و چندین نفر از زنان و مردان اینها از ایران فرار کرده اند و حالا اینها بخواهند از انرژی هسته ای ما و مذاکرات سو استفاده کنند و وکیل مجلس شوند بشکند آن دستی که بخواهد به اینها رای دهد.
اینها امتحان خود را پس داده و حتی برخی از اینها با لباس زنانه فرار کرده اند. اصلاح طلبان فتنه ۸۸ را برپا کردند .

آقای عارف در اظهار نظری گفته بود که اصلاح طلبان فتنه نکردند آیا واقعا فتنه کار غیر از اصلاح طلبان بود؟

حتی جریان اصلاح طلبی را جریان اصیل انقلاب می دانند. می بینیم که هر روز جلوتر می روند و موضع گیری هایی می کنند و اینها واقعا بی سواد هستند که چنین حرفهایی می زنند . در انقلاب امام بود و چند بازاری چند روحانی بودیم. اینها آمده اند و حالا می گویند ما بودیم.

چرا چنین ادعاهایی مطرح می شود؟

چون دولت ما دولت نیست . حسن روحانی ۶ سال و نیم است که از جامعه روحانیت مبارز بیرون رفته است و یک اصولگرا هم با او رفیق نیست .

تا حالا پیغام داده بودید که آقای روحانی در جلسات جامعه روحانیت شرکت کنید؟

آقای مهدوی کنی به او پیغام داد اما نیامد.

هاشمی رفسنجانی چطور؟ آیابه او نیز پیغام داده بودید که در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت کند؟

هاشمی از اول نیامد. در همان ابتدا یکی دو جلسه آمد و دیگر نیامد.خیلی وقت است نیامده است. حسن روحانی و ناطق و آقای امامی کاشانی نیز بعدا نیامد و این نیامدن این افراد باعث شد خود آنها فلج شوند . در مجالسی به اینها بطری آب پرتاب کردند . الان هم حسن روحانی بگوید کجا قرار دارد. وسط لحافی است که نصف آن برای اصلاح طلبان و نصف آن برای کارگزاران می باشد. ریشه مردمی در جامعه متدینین ندارد.

شما از جامعه روحانیت مبارز گفتید، شما برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در جامعه روحانیت چه برنامه ای دارید؟

ما با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اقای مصباح در انتخابات آینده هماهنگ عمل خواهیم کرد. اصولگرایان به لیست واحد و مناسبی برسند جامعه روحانیت از آن لیست حمایت خواهد کرد .

چرا عده ای از روحانیون خود را جدای از سیاست تعریف می کنند و می گویند ما می خواهیم به درس خود برسیم؟

این انقلاب به ریش روحانیت آویزان است و باید تا آخرین نفس روحانیت ایستادگی کند و نگوید من درس می خواهم بخوانم. درس خواندن بی عمل بی فایده است. جامعه اسلامی تشکیل داده ایم و باید پای آن بایستیم. از حزب الله در هر جای دنیا نیز باید دفاع کنیم. از مظلوم باید حمایت کیم. با تدبیر رهبری است که حتی انگلیسی ها اعتراف کرده اند که به هر جایی می رویم پای ایرانی ها وسط است. در افغانستان و عراق و یمن و لبنان و سوریه این ایران است که نفوذ دارد . آنها خواستند خاور میانه آمریکایی درست کنند اما امروز می بینیم خاور میانه اسلامی و ایرانی شکل گرفته است .

Share