در ششمین دوره

استقبال پر شور مردم از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان و اجرای نمایش «فرشته ماهی ها در خاک» به یاد شهدای غواص

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش «فرشته ماهی ها در خاک» به یاد شهدای غواص ، به صورت ویژه در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش «فرشته ماهی ها در خاک» به یاد شهدای غواص ، به صورت ویژه در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اجرا شد.
IMG_7100مهران آزاد سرو عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار داشت: در کنار بخش مسابقه و جنبی این دوره از جشنواره ، کار ویژه یادمان شهدای غواص با نام «فرشته ماهی ها در خاک» به این جشنواره دعوت شده که مورد استقبال مردم شریف و شهید پرور این شهر واقع شد.
این عضو شورا افزود: تیم مدیریت شهری در کنار امور عمرانی و آبادانی شهر باید به فکر سلامت روح و جسم شهروندان نیز باشد، از این رو مدیریت شهری لاهیجان نگاه خاصی به امور ورزشی و فرهنگی داشته و به این مقوله ها به صورت ویژه ای می پردازد.
وی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یکی از کارهای مانای دوره سوم شورای اسلامی شهر بود که در این دوره نیز ادامه پیدا کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان اذعان داشت: جشنواره شهروند لاهیجان هر ساله به یک اثر ویژه می پردازد و از این رو بر آن شدیم که امسال به جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دینی که بر عهده همه ماست، در جشنواره امسال به موضوع شهادت شهدای غواص بپردازیم.
وی در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه نمایش فرشته ماهی ها در خاک مورد توجه مردم شهر قرار گرفت و این نمایش تا آخرین روز این جشنواره اجرا خواهد شد.

استقبال پر شور مردم از جشنواره

حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی لاهیجان در گفتگویی اظهار داشت: ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با استقبال گسترده شهروندان رو به رو شد.
خدایگانی افزود: اجراهای نمایش در یازده مکان از شهر، به صورت همزمان آغاز و در مجموع ۳۳ اثر در روز اجرا می شود.
خدایگانی در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند افزود: خوشبختانه طبق گزارش دبیرخانه جشنواره و نیز اعلام رضایت مردم در دو روز گذشته، اثرهای نمایشی جشنواره ششم نسبت به دوره قبل از کیفیت بهتری برخوردار بوده و نمایش های اجرا شده مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است و ازدحام جمعیت در مکان های اجرای نمایش، خود گواه این موضوع است.
خدایگانی افزود: امیدواریم که با همت تیم مدیریت شهری، به ویژه شهردار لاهیجان که دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند هم می باشد، این جشنواره در دوره آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

IMG_6936 IMG_7285

Share