در نامه ای به مسئولان

استعفای دسته جمعی اعضای تیم داماش/ دیگر توان تحمل بلاتکلیفی‌ها را نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضای تیم فوتبال داماش گیلان شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی با صدور یک بیانیه در اعتراض به مشکلات مالی و ابهام در وضعیتشان به‌طور دسته جمعی از این تیم کناره‌گیری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپورت , بازیکنان و کادر داماش در نامه ای اعلام کردند که پس از بازی سه شنبه از حضور در تمرینات و بازیها کناره گیری میکنند.

 بازیکنان و کادر تیم فوتبال داماش گیلان در نامه ای به کنعانی ریاست هیات مدیره شرکت آهن و فولاد لوشان که رونوشت آن به هشت مقام مسئول استانی گیلان و هولدینگ امیر منصور آریا ارسال شده است اعلام کردند که به احترام هواداران داماش گیلان در بازی روز سه شنبه برابر ایرانجوان بوشهر شرکت خواهند کرد و پس از آن به دلیل مشکلات شدید مالی تا مشخص شدن وضعیت تیم از حضور در تمرینات و بازی ها خودداری خواهند کرد.

 ۴۱در بخشی از این نامه که برای آقایان دکتر محمدعلی نجفی، مهندس مهدوی،امیر عابدینی، مسعود رهنما، قربانعلی الماسخاله، مهندس پهلوان، دکتر غلامعلی ریاحی و مرداویج امیرخسروی ارسال شده است آمده: “بعد از گذشت شش هفته از مسابقات هنوز مشخص نیست که چه کسی در حال رفع و رجوع امور این باشگاه بوده و پیگیر رفع مشکلات مالی این تیم است.

 روزی از علی محمودی به عنوان مدیرعامل و مسئول مستقیم نام برده می شود، روزی میگویند آقای عابدینی دنبال کارها بوده و نظرشان در مورد ورزش اعمال می شود و روزی نیز به آقای کنعانی به نمایندگی از شرکت های داماش در گیلان مسائل را حواله می دهند و این بیش از همه را نگران و خسته نموده چرا که نوید خوبی برای رفع مشکلات مالی را نمی دهد.

لذا ما اعضای تیم فوتبال داماش شهر باران، شامل کادرفنی، بازیکنان، کادر اجرایی و پشتیبانی اعلام می داریم که دیگر توان تحمل این مشکلات و بلاتکلیفی ها را نداریم و شرایط را برای پیشرفت و موفقیت مهیا ندیده و هیچگونه تلاشی را نیز برای رفع مشکلات خودمان نمی بینیم اعلام می داریم که به حرمت هواداران عزیز و خوبمان در روز سه شنبه در مقابل ایرانجوان بوشهر خواهیم ایستاد و تمام توان خود را برای موفقیت در این مسابقه با توجه به همه مشکلات به کار خواهیم بست و پس از آن تا روشن شدن وضعیت مالی و رفع مشکلات در تمرینات و مسابقات شرکت نخواهیم کرد.

بازیکنان و کادر فنی و پزشکی داماش در حالی در ابتدای فصل قرار داد امضا کردند که تاکنون ریالی به آنها پرداخت نشده است و این در حالی است که بسیاری از بازیکنان از فصل گذشته نیز در تیم حضور داشته اند و با وجود مبالغ پایین قراردادها باز هم بین ۶۰-۷۰ درصد از فصل قبل طلب دارند.

 

Share