از گلباران مزار شهدای فومن تا افتتاح راه روستایی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مسئولان شهرستان فومن و فرماندار این شهر بعد از زیارت عاشورا در گلزار شهدای امامزاده میرزا این شهر حاضر شدند و  مزار شهدا را گلباران کردند. نیک انجام رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان فومن در افتتاح کانون فرهنگی مساجد در روستای سه […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مسئولان شهرستان فومن و فرماندار این شهر بعد از زیارت عاشورا در گلزار شهدای امامزاده میرزا این شهر حاضر شدند و  مزار شهدا را گلباران کردند.
photo_2015-08-28_19-01-14نیک انجام رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان فومن در افتتاح کانون فرهنگی مساجد در روستای سه پیران با اشاره به اینکه این ۳۱ امین کانون فرهنگی مساجد است که ما با همت هیئت امنائ مساجد و کمک مردمی در این روستا افتتاح کردیم گفت:اعتبار برای این کانون ۶میلیون تومان بوده و ما امیدواریم این کانون بتواند در فرهنگ سازی و ایجاد کارهای فرهنگی در این روستا برای جوانان مفید باشد.
فرماندار فومن در افتتاح کانون فرهنگی مسجد سه پیران گفت:با توجه به آسیبهای اجتماعی که امروز جوانان ما را تهدید می کند این کار یک کار ارزشمند است.وی با اشاره به اینکه این روستا چهره های فرهنگی و مذهبی خوبی دارد که در کارهای فرهنگی شهر ما انها را می بینیم و با سابقه فرهنگی امیدواریم برای جوانان این روستا مفید واقع شود.
امروز در شهرستان فومن همچنین راه روستایی روستای پیشده که مجری آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بود با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و به طول یک و نیم کیلومتر که از طرح های هادی روستایی بود افتتاح شد.
در شهرستان فومن امروز اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان راه روستایی گیگاسر پایین را با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح کرد.روستای تازه آباد کلاشم به گیگاسر را با هزینه ۲۰۰۰ میلیون ریال به طول ۵/۱ کیلومتر برای ۱۵۰ خانوار افتتاح کرد
در شهرستان فومن همچنین امروز پارک کودک در روستای رودبارچیره وآب روستایی روستای گسکره برای ۲۵۰ خانوار با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان و حفرو تجهیز چاه و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال با حضور مدیر کل آب روستایی گیلان افتتاح شد.

Share