اخبار پلیس گیلان

از کشف چک پول های تقلبی و بازداشت سارقان به عنف در آستارا تا دستگیری زندانی فراری در سیاهکل +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان آستارا استان گیلان از کشف و ضبط یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومانی پول و چک پول تقلبی و دستگیری سارقان به عنف با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شهرستان آستارا استان گیلان از کشف و ضبط یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومانی پول و چک پول تقلبی ودستگیری دو نفر از عاملین توزیع چک پول های تقلبی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم مهدی زاده در تشریح این خبر گفت:ماموران دایره تجسس کلانتری مرکز شهرستان آستارا حین گشت زنی نامحسوس در بازارچه ساحلی از پخش پول و چک پول های تقلبی توسط چند نفر با خبر شدند.
مهدی زاده افزود:ماموران با بررسی صحت و صقم موضوع دو نفر مرد و زن را که در پوشش مسافر قصد داشتند با مراجعه به مغازه های بازارچه ساحلی نسبت به خرید اجناس با چک پول های تقلبی اقدام نمایند را شناسایی و دستگیر کند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت:مامورین در بازرسی از متهمان ۲۵ قطعه چک پول تقلبی ۵۰۰ هزار ریالی و یک قطعه اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی جمعاً به مبلغ ۱۲ میلیون و ششصد هزار ریال پول و چک پول تقلبی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۲۶ و ۳۹ ساله که هیچ نسبت با هم نداشتند را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند. از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک مراتب را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان گذارند.

سارقان به عنف با ۱۲ فقره سرقت در«آستارا» بازداشت شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا استان گیلان از دستگیری سارقان به عنف با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم مهدی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت به عنف و فرار سارقان با یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان، دستگیری این دو سارق در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با بررسی پلاک خودروی سارقان متوجه شدند که پلاک خودرو متعلق به یک دستگاه خودروی پژو آردی سرقتی از شهرستان بومهن استان تهران می باشد، افزود: با توجه به اعلام مشخصات خودرو سارقان به واحدهای گشتی، این خودرو در مدخل خروجی شهر شناسایی شده و این دو سارق ۲۰ و ۲۴ ساله با خودرو یک پراید متوقف و دستگیر شدند.
سرهنگ مهدی زاده بیان داشت: کارآگاهان آگاهی در بازرسی از متهمان و خودرو دو قبضه چاقو، مبلغ ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (وجوه سرقتی)، ۲۳ عدد کارت شارژ ایرانسل ۱۰ هزار ریالی ، ۸ عدد کارت شارژ همراه اول ۲۰ هزار ریالی کشف شد.
وی با اعلام اینکه متهمان به ۱۲ فقره سرقت مغازه، چادرو سرقت داخل خودرو در استان های مختلف کشور اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، ازمردم خواست، تا با هوشیاری لازم وعدم اطمینان به افرادناشناس، نسبت به تجهیزنمودن اماکن تجاری ومسکونی خود به دوربین مداربسته وسیستم های هشدار دهنده اقدام کنند.

زندانی فراری در «سیاهکل» دستگیر شد
SAM_2098فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل استان گیلان از دستگیری زندانی فراری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ«مجید نیکویی» فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی که چند سال پیش از زندان متواری شده بود، در این شهرستان رویت شده، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل ادامه داد: ماموران آگاهی این شهرستان پس از چند روز تحقیق نامحسوس و شناسایی مخفیگاه این فرد موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر نمایند.
سرهنگ نیکویی با بیان اینکه این متهم که به علت حمل مواد مخدر در سال ۱۳۸۹ در شهرستان سیاهکل دستگیر و به ۱۸سال زندان محکوم شده بود، بیان داشت: وی در سال ۱۳۹۰ پس از اتمام مرخصی از زندان به زندان مراجعه نکرده و متواری شده بود که پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

Share