صفر نعیمی رز:

از پیرموذن شکایت می‌کنم/ در خصوص زمین خواری من،فرزندان و همسرم مطالبی کذبی مطرح شد/در زمین خواری حیران نقشی ندارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده آستارا در مجلس گفت: به دلیل طرح برخی مطالب در خصوص زمین خواری در گردنه حیران و ادعای برخی مطالب کذب و نسبت دادن آنها به اینجانب از کماالدین پیرموذن نماینده اردبیل شکایت خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از افکار ,صفر نعیمی رز نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع زمین خواری در گردنه حیران و ادعای مطرح شده در این زمینه گفت: اینجانب در گفتگوی ویژه خبری حضور یافته و در خصوص موضوع زمین خواری صحبت کردم که اسمی از برادر نماینده اردبیل آوردم و گفتم که وی در آنجا ساخت و ساز غیر مجاز داشته است.

۱۳۹۴۰۵۲۵۱۳۲۲۴۶۷۰۳_naeimiLوی با تاکید بر اینکه من در صحبت های خود اسمی از پیرموذن نماینده فعلی اردبیل در خصوص زمین خواری در گردنه حیران نبردم، افزود: من تاکید کردم که ساخت و ساز باید در چارچوب قانون باشد و زمینه ایجاد و احداث بنا باید قانون را رعایت کرد.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به نامه چند صفحه ای نماینده اردبیل به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و ذکر ادعاهایی مبنی بر نقش وی در زمین خواری در گردنه حیران و توزیع این نامه در مجلس و بین خبرنگاران گفت: در این نامه در خصوص زمین خواری من، فرزندان و همسرم مطالبی کذبی مطرح شد که صحت ندارد.

نعیمی رز تاکید کرد: من به صراحت اعلام می کنم که اگر در منطقه حیران به نام من، فرزندان، همسر و بستگان و فامیل هایم ویلا و یازمینی پیدا شد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گیرد و حتی اگر زمینی متعلق به ماها بوده و ما آنرا فروخته باشیم، باز هم مطیع قانونیم و بشدت با ما برخورد شود.

وی افزود: ولی اگر زمینی متعلق به ماها وجود نداشت، به دنبال نشر اکاذیب از مراجع ذی صلاح تقاضامندم که نظر به اینکه برادر این نماینده و وابستگان وی در آنجا ملک و زمین دارند و شناسایی هم شدند، رسیدگی کرده و با تخلفات صورت گرفته بطور جدی برخورد و اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته شود.

وی با طرح این ظرب المثل که آنکه حسابش پاک است از محاسبه چه باک است، تصریح کرد: نماینده اردبیل اعلام کرد که «چند هکتار از زمین های ساحلی در بلوار سفیر امید آستارانه را من تصاحب کردم». در پاسخ می گویم این چندهکتار شاید بیش از ۱۰۰ هکتار زمین است که متعلق به شیلات می باشد.

نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه ۶۱ هکتار از این زمین ها متعلق به منطقه ویژه اقتصادی است که مسئولیت آن با سازمان بنادر و دریانوردی ایران است، افزود: چند هکتار دیگر نیز توسط سازمان شیلات به کارکنان آن در قالب تعاونی مسکن واگذار شده است و مقداری نیز به اداره راه و شهرسازی برای ایجاد بلوار سفیر امید محول شده و الباقی شش هکتار کمتر و یا بیشتر از طریق سازمان شیلات به مزایده گذاشته شده که افراد واجد شرایط برنده شده و خریداری کردند.

نعیمی رز با بیان اینکه که اینجانب در این موضوع دخیل نیستم، تاکید کرد: بحث زمین خواری حیران و برگزاری مذاکره برای زمین ساحلی مورد نظر، قبل از دوره نمایندگی حقیقر بوده و من هیچ نقشی نداشته و ندارم و نخواهم داشت.

وی با اشاره به ادعای نماینده اردبیل مبنی بر اینکه فردی به اسم جواد عبدالحسین زاده ایرانی مقیم کانداد به دنبال تهیه زمین برای احداث هتل پنج ستاره در منطقه بود، گفت: نماینده اردبیل ادعا کرده من از این فرد حمایت کردم و به وی زمین دادم اما در پاسخ می گویم این موضوع هم به دوره قبل از دوره نمایندگی من بر می گردد که زمین مورد نظر توسط فردی از کارکنان منابع طبیعی تهیه شده و به این فرد فروخته شده که به من هیچ ربطی ندارد.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به ادعای نماینده اردبیل مبنی بر نقش وی در تغییر کاربری شالیزارهای کمربندی آستارا گفت: در پاسخ می گویم با عنایت به محدودیت زمین در آستارا این تصمیم یعنی تغییر کاربری مزروعی به خدماتی توسط وزرای مربوطه انجام شده که به دوره قبل از نمایندگی من بر می گردد و من در آن نقشی نداشته و ندارم و نخواهم داشت.

نعیمی رز افزود: با توجه به این ادعاهای کذب نماینده اردبیل، با اسناد و مدارک از وی شکایت خواهم کرد.

بعد از مطرح شدن موضوع زمین خواری در گردنه حیران نعیمی رز با حضور در برنامه تلویزیونی از زمین خواری برادر نماینده اردبیل در این منطقه خبر داد که متعاقب آن نماینده اردبیل نیز با انتشار نامه ای در مجلس وی و بستگانش را به زمین خواری در این منطقه متهم کرد.

 

Share