حضور استاندار گیلان در ماسال و رضوانشهر

از افتتاح «هتل فردین معصومی اولسبلنگاه»تا «شرکت تولید قارچ»+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر ۲۲ طرح عمرانی با و همچنین ۲ پروژه گردشگری و کشاورزی در ماسال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سومین روز از هفته دولت صبح امروز با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر ۲۲ طرح عمرانی با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

پروژه آسفالت راه ۱۱ روستا به طول ۲۷ کیلومتر و اعتبار ۳۳ میلیارد ریال، تأمین آب شرب ۹ روستا با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید احمد شکوری رودبارسرا با اعتبار ۸ میلیارد ریال و جایگاه سی- ان- جی مجتمع تفریحی رفاهی با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

فرماندار رضوانشهر در این مراسم با بیان اینکه ظرف مدت ۲۰ ماه گذشته میزبان دوازدهمین سفر استاندار گیلان به رضوانشهر جهت افتتاح و بازدید از پروژه های مختلف در این شهرستان هستیم، گفت: به برکت این حضور رشد خوبی در پروژه های عمرانی این شهرستان ایجاد شده است.

امام پناهی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری تعداد ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است افزود: این پروژه ها از نظر تعداد ۸۳ درصد و از نظر مبلغ نیز ۹۴ درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش داشته است.

حجت الاسلام حبیبی امام جمعه رضوانشهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دوازدهمین سفر استاندار گیلان به این شهرستان ظرف مدت کمتر از ۲ سال، اظهار داشت : شاد شدن مردم بالاترین هدیه برای مدیران محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه مردم به دولت اعتماد دارند و امیدوارند که مشکلاتشان حل شود تصریح کرد : آنچه که محسوس است تلاش دولتمردان است و انشاء ا… با پیگیری های مسئولین شاهد رونق کارخانه چوکا باشیم.

۲ پروژه گردشگری و کشاورزی ظهر امروز در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید.

 با حضور دکتر نجفی در دهکده ییلاقی اولسبلنگاه یک مرکز اقامتی و گردشگری  با هزینه ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال  و همچنین شرکت کشت و صنعت بهداد شمال با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن قارچ با هزینه۰۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است هتل گردشگری اقامتی  با ظرفیت پذیریش ۱۰۰ نفر  در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱۷۰ مترمربع در ۳ طبقه ساخته شده و برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

همچنین شرکت بهداد شمال در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار و ۸۶۰ مترمربع به منظور تولید قارچ وپرورش شترمرغ  احداث شده است .

این شرکت ظرفیت تولید ۶۰۰ تن قارچ معادل یک سوم ظرفیت کنونی قارچ استان را دارد و درزمان اوج تولید موجب اشتغالزایی  ۱۱۰ نفر میشود.

Share