با حضور مسئولین

از افتتاح اولین ایستگاه شبکه دیجیتالی در روستای کمال محله تا «خانه عالم» سیاورود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور مسئولان شهرستان فومن هفدهمین خانه عالم در روستای سیاورود آلیان و همچنین اولین ایستگاه شبکه دیجیتالی روستای کمال محله گشت رودخان فومن افتتاح شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در افتتاح «خانه عالم» و در دیدار با مادر شهید عاشور حسین زاده در روستای سیاورود آلیان با اشاره به اینکه هفته دولت تکریم و تجلیل از دو شهید بزرگوار است که در عرصه خدمت و خدمت گذاری سر آمد بودندو گفت:باهنر و رجائی در خانه خدمت به ملت و دولت به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به اینکه شهید حسین زاده در سال ۶۶ در این روستای صعب العبور و از این منطقه کوهستانی و دور دست برای دفاع از کشورش رفت و این نشان از آن است که ملت ما برای پاسداری و تبعیت از امام بزرگوار و ادامه دهندگان راه شهدا همت کردند.
حجت الاسلام یاری با بیان اینکه این شهید بزرگوار از دامن مادر مهربان و مومن و زحمت کش و تلاشگر برخاسته و این مادر چنین فرزندی را تقدیم انقلاب کرد گفت: این بزرگترین افتخار است و ثمره خون شهیدان امروز به بار نشست.
وی اراده جمعی و رهبری امام را تنها راه پیروزی کشور خواند و گفت: اگر رهنمودهای امام و رهبری رهبرمان نبود ما امروز مثل کشورهای همسایه گرفتار بودیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه گفت:من امیدوارم دعای خیر مادران و خانواده شهدا برای پشتوانه معنوی کشور اثر گذار باشد.

ابراهیم زاده رئیس تبلیغات فومن و شفت نیز از حضور مدیران در این مراسم قدرانی کرد و گفت: هفدهمین خانه عالم را در روستای سیاورود آلیان افتتاح شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان فومن و شفت بیشترین خانه عالم را در استان به خود اختصاص داده گفت: این خانه عالم با اعتبار بالغ بر ۵۷ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر ساخته شده است.
گفتنی است مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی و بقعه شیخ زاهد گیلانی در سیارود آلیان حضور پیدا کرد و در جمع اهالی این روستا نماز بر پا کرد.

اولین ایستگاه شبکه دیجیتالی روستای کمال محله گشت رودخان فومن افتتاح شد

photo_2015-08-31_09-37-40غلام رضا رجبی مدیر فرستنده تلوزیون و اف ام صدا و سیمای گیلان با اشاره به اینکه برای نصب و راه اندازی این سیستم ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت:شهرستان فومن دارای ۲۲ دستگاه محلی ماهواره برای پوشش مناطق مختلف است که با نصب این سیستم مردم منطقه ۲۰ شبکه دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی را در گیرنده های خود دریافت می کنند.
وی افزود: امیدوارم در سالیان متمادی بقیه ۲۱ دستگاه ماهواره ای را در شهرستان به شکل دیجیتال داشته باشیم.
رجبی با بیان اینکه روستای کمال محله اولین روستایی است که این سیستم در آن نصب شده گفت: تا امروز مردم منطقه برای دسترسی به ایستگاه دیجیتالی از ایستگاه زیبا کنار پوشش داده می شد .
مدیر فرستنده تلوزیونی صدا و سیمای گیلان با اشاره به اینکه در این منطقه مردم ۴ کانال تلوزیونی و در ماسوله ۸ کانال تلوزیونی را برای مشاهد برنامه ها داشتند گفت:۲۲ ایستگاه شهرستان انالوگ بودند و امروز اولین ایستگاه دیجیتال راه اندازی و بقیه ایستگاها آنالوگ هستند.

وی از زحمات و همکاری فرماندار فومن در راه اندازی و نصب سیستم دیجیتال در این منطقه کوهستانی و در بلند ترین ارتفاع منطقه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری فرماندار فومن ایستگاهای انالوگ شهرستان را دیجیتالی کنیم.

Share