فرماندار آستانه در نشست صمیمی با پیشکسوتان ورزش شهرستان

اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه در جریانات سیاسی غرق شده است/۱۸ ماه است اثری از تأثیرگذاری اداره ورزش و جوانان را در شهرستان ندیده‌ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مقام عالی اجرایی دولت در آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه در مقوله جریانات سیاسی استانی و شهرستانی غرق شده است بیان کرد: ۱۸ ماه است اثری از تأثیرگذاری اداره ورزش و جوانان را در شهرستان ندیده‌ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر,حسین اسماعیلیان در نشست با پیشکسوتان و هیئات ورزشی آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه جامعه پویا نیازمند برنامه‌ریزی درست و ایستادگی است اظهار کرد: ایستادگی از عناصر هدف و برنامه ساخته شده و جامعه اطرافمان توسط نخبگان در زمینه‌های مختلف ارتقا پیدا می‌کند.

esmaeilianوی با اشاره به برگزاری نخستین نشست خود با پیشکسوتان شهرستان گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی خود در دوران تصدی مسئولیتم قول همکاری و حمایت از گروه‌های مردم‌نهاد را داده بودم و برگزاری این نشست ماحصل همین حمایت است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه برخورد سیاسی باعث توقف تشکیل این گروه مردم‌نهاد حمایتی ورزشی شده بود افزود: اعضای هیئت مؤسس توانستند انجمن نامداران فرهنگ و ورزش آستانه‌اشرفیه را به ثبت برسانند.

اسماعیلیان تأسیس انجمن نامداران فرهنگ و ورزش آستانه‌اشرفیه قانونی عنوان کرد و گفت: حوزه فعالیت این گروه مردم‌نهاد در حال حاضر شهرستانی است و امیدواریم که به دلیل ترویج منش و فرهنگ پهلوانی به‌تمامی نقاط دنیا بسط پیدا کند زیرا جوانمردی مرز جغرافیایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تغییر رفتار اجتماعی و هدایت آن به سمت رفتارهایی با کرامات اسلامی ازجمله اهداف این گروه مردم‌نهاد است بیان کرد: اگر اداره ورزش و جوانان نتوانسته به هر دلیلی به این خواسته جامعه توجه داشته باشد ولی شما تحت عنوان فکر برتر و حامیان فکر برتر جامعه ورزشی شهرستان از امروز مسئولیت بزرگی را تقبل کردید.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با تأکید برانیکه امروز ایثار تحسین رفتارهای خوب است اظهار کرد: من برای اداره کل ورزش و جوانان استان متأسف هستم که نسبت به این موضوع فوق‌العاده بی‌توجه است.

مقام عالی اجرایی دولت در آستانه‌ اشرفیه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان آستانه‌اشرفیه در مقوله جریانات سیاسی استانی و شهرستانی غرق شده است بیان کرد: ۱۸ ماه است اثری از تأثیرگذاری اداره ورزش و جوانان را در شهرستان ندیده‌ام.

وی با تأکید بر ترویج منش و فرهنگ پهلوانی به دانش‌آموزان با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: هشت ماه گذشته بود که عزیزی از یکی از شهرهای گیلان طی تماسی به ینده گفت که قهرمان شما بسیار مظلومانه وارد منزلش شد که من از وی در دفتر خود عذرخواهی کردم.

یادگار دوران دفاع مقدس اهمیت حضور قهرمانان در رقابت‌های بین‌المللی به‌عنوان نماینده ایران بسیار بالا دانست و افزود: اهتزاز غرورآفرین پرچم‌ جمهوری اسلامی مرا یاد پیروزهای دوران دفاع مقدس می‌اندازد که در آن مبارز، فرمانده و نوع مبارزه تغییر پیدا کرده است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد متشکل از تمامی اقشار مختلف مردم است گفت: انجمن نامداران فرهنگ و ورزش آستانه‌اشرفیه نخستین سازمان مردم‌نهادی است که در گیلان به این عنوان و با اخذ مجوزهای قانونی تشکیل آغاز به کار کرده است.

در این نشست عطار اشرفی، شیرزاد، فائقی و متولی سه تن از پیشکسوتان شهرستان مباحثی درباره مشکلات ورزشی شهرستان بیان کردند.

فاطمه قاسمی، صدیقه شیرزاد راد جلالی، سلماز پاک‌طینت، نظام‌الدین نوربخش، محمد باختر چوری، حسن خانجانی، محمدعلی فائقی، احمد پورقاسم چورکوچانی و یوسف رعنای مهرپور ۹ نفر اعضای هیئت مؤسس انجمن نامداران فرهنگ و ورزش آستانه‌اشرفیه هستند.

Share