از گوشه کنار سیاست در گیلان

آیا شورای شهر رشت منحل می شود!؟/راز خودکار چند رنگ نماینده سابق تالش/اثبات می کنم بعضی از اعضای شورای شهر بی عرضه هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

اثبات می کنم بعضی از اعضای شورای شهر بی عرضه هستند

رضا راد در گفتگو با صبح شفت از افشاگری بی سابقه بر علیه شورای اسلامی شهر شفت و شهرداری شفت خبر داد .
وی با بیان اینکه اسنادی از کم کاری بر علیه شورای اسلامی و شهرداری دارد افزود :برای اثبات بی عرضه بودن بعضی از اعضا باید چنین کاری را بکنم.
عصو شورای اسلامی شهر شفت با بیان اینکه مردم این شهر باید واقعیت ها را بداند تصریح کرد:من نماینده مردم این شهرم و تا الان سعی کردم جلو برخی کار ها را بگیرم اما  احساس می کنم  از من هم به تنهایی کاری بیرون نمیاد جز با مردم صحبت کنم حداقل این موضوع را  با مردم شفت در میان بگذارم .
راد ادامه داد: هیچ خدمتی بالاتر از مردم نیست و بنده هم سعی کردم با تمام قوت این کار را بکنم ولی انگار تیمی تشیکل شده تا حقوق مردم را پایمال کنند.

وی با بیان اینکه ا عضا ی شورای این حرف من را جدی بگیرند گفت از چند روز دیگر  اسنادم را  در پایگاه خبری صبح شفت که تنها زبان  گویای شهر و شهرستان شفت است  قرار می دم تا به ازاطلاع مردم برساند.

آیا شورای اسلامی شهر رشت منحل می شود!؟

shoraThemeکاسپی نیوز نوشت:شایعاتی مبنی بر انحلال شورای شهر رشت به گوش می رسد و این شایعات با عدم تشکیل جلسات شورا به اوج رسیده است.

در یک ماه اخیر تعداد جلسات برگزار شده شورا به مراتب بیشتر از جلساتی است که برگزار نشده است. نگاهی به وضعیت شورای ۱۵ نفره شهر رشت و اتفاقات اخیر بر شایعات اخیر شهر مبنی بر انحلال دامن می زند.

چندی پیش مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفتگویی از لفظ فعلا برای عدم انحلال شورای شهر رشت استفاده نمود.

پس از آن باقری خطیبانی که ۳ سال گذشته در اکثریت شورا و در دوسال گذشته در هیات رئیسه حضور داشت به صورت غیرمستقیم به بی کفایتی اعضای شورای شهر رشت اقرار کرد : “ما هم به مردم، هم به کارکنان شهرداری و هم به خودمان باختیم. و ادامه داد:«برای من دیگر سنگین است که پشت میز شورا بنشینم»

کارگر نیا نیز در مصاحبه اخیرش یادآور شد: “اگر اعضای شورا در شش جلسه به طور مداوم و ۱۲ جلسه به صورت متناوب در جلسات شورا حضور پیدا نکنند براساس قانون برکنار و عضو علی‌البدل جایگزین می‌شود.”

گفتنی است که در جلسه اخیر شورای شهر رشت ۸ عضو شورا غایب بودند که اگر ۶ نفر از آن ها نیز برکنار شوند (به دلیل وجود تنها ۵ عضو علی البدل) این شورا منحل خواهد شد!

راز خودکار چند رنگ نماینده سابق تالش

yarimagesماسال فردا نوشت:در دور گذشته انتخابات حرف و حدیثهایی از یک خودکار معروف به گوش می رسید، خودکاری که متعلق به کسی نبود جز، بهمن محمدیاری نماینده سابق تالش، رشوانشهر و ماسال.
به گفته ی برخی افراد بهمن محمدیاری خودکار چند رنگی داشت که از «آنها برای منظور خاصی استفاده می کرد.»
برخی معتقد هستند وی یک رنگ از این خودکار را برای اطرافیان خود استفاده می کرده است و نامه هایی که با رنگ خاصی برای مسئولین فرستاده می شد کارایی بیشتری را داشتند.
اما راز این خودکار چه چیزی بود!؟ آیا خودکار جادویی بهمن محمدیاری وجود دارد یا خیر؟

بهمن محمدیاری در پاسخ به این گفته ها می گوید«داستان این خودکار و  حرف و حدیثهای به وجود آمده برای خودمم هم جالب است. زمانی که نماینده بودم، افراد را با نامه های مختلف راهی ادارات می کردم؛ گاهی اوقات پیش می آمد که یک اداره تنها یک نیرو می خواهد و بالای صد نفر برای آن شغل متقاضی دریافت نامه بودند؛ اینجا بود که هر کس نامه را زودتر می رساند از شانس بالاتری برای اشتغال برخوردار بود.»
یاری در ادامه می گوید«اکثر این نامه ها در حالت سرپایی و در دید و بازدیدها و مراسمها نوشته و امضا میشد؛ طبیعتا خودکارهایی با رنگ مختلف هم به دست ما میدادند تا نامه رو بنویسیم، این موضوع سبب شد تا این شایعه به وجود آید که بهمن محمدیاری نامه هایی که با رنگ خاص می نویسد سفارشی است.»

معاون فرماندار انزلی ,فرماندار محمودآباد شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، یحیی یوسف‌پور به عنوان دومین فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان محمودآباد معرفی شد.

 یحیی یوسف‌پور پیش‌ از این معاون سیاسی فرمانداری بندر انزلی بود و دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ است و سوابقی همچون شهرداری ماسوله را نیز در کارنامه دارد.

Share