همه منتظر تصمیم شورا

آیا خانه هنرمندان رودسر واگذار می شود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حال باید دید شورا با نظر شهرداری در خصوص واگذاری این ساختمان به بخش خصوصی موافقت می کند یا با قبول گذشت از درآمد اجاره این ساختمان، مرکز فرهنگی خانه هنرمندان همچنان حفظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رصدرودسر, صد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر رودسر با حضور تمامی اعضا در محل شورای شهر برگزار شد.

 این تصاویر مربوط به افتتاح این ساختمان در روزهای پایانی سال ۹۲ است.

این تصاویر مربوط به افتتاح این ساختمان در روزهای پایانی سال ۹۲ است.

رئیس شواری شهر رودسر  موضوع فروش تراکم ساختمان و اعمال تخفیف در صدور مجوز ساخت، با مصوبه شورا تاکید کرد و گفت: اجرای قانون می تواند در شفافیت عملکرد شورا تاثیر گذار باشد.

محمد حسین زاده اظهار کرد: رویکرد قانون محور و شفافیت بیشتر در تصویب و هزینه بودجه می تواند باعث ارتقای مدیریت شهری و اختصاص بودجه به پروژه های با اولویت بالاتر شود.

در ادامه درخواست شهرداری جهت اجاره ساختمان خانه هنرمندان رودسر که در کنار پارک ملت این شهر قرار دارد، باعث اعتراض سید محمدعلی میررازی عضو شورا شد که وی این درخواست را خلاف عرف و تعهد شهرداری نسبت به هنرمندان دانست و افزود: این مرکز فرهنگی با حضور شهردار و اعضای شورا و جمع دیگر از مسئولین افتتاح شده و پس از نزدیک به دو سال اگر این ساختمان به مشاغل دیگر واگذار شود می تواند آسیب جدی به فعالیت های فرهنگی و هنری شهر رودسر وارد شود.

سید یزدان میرحبیبی عضو دیگر شورا در این خصوص گفت: قول شهردار در خصوص واگذاری این مکان به هنرمندان غیر قانونی بوده و نیاز به مصوبه شورا دارد.

این موضوع با نظر اعضا شورای شهر برای تحقیق بیشتر از دستور جلسه خارج شد.حال باید دید شورا با نظر شهرداری در خصوص واگذاری این ساختمان به بخش خصوصی موافقت می کند یا با قبول گذشت از درآمد اجاره این ساختمان، مرکز فرهنگی خانه هنرمندان همچنان حفظ خواهد شد.

در پایان جلسه جهت مشخص شدن اعضای کمیسیون ها شورا رای گیری شد.

Share