رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن خبرداد

آزادسازی ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی/ضرب و شتم دو مامور توسط فرد متصرف

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حقی به تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای حیدر آلات شهرستان فومن اشاره و تصریح کرد: این اراضی با حضور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و با دستور حکم قضایی به همراهی یگان عملیات اداره کل منابع طبیعی استان و نیروهای یگان ویژه انتظامی و پاسگاه انتظامی «گوراب پس» پس گرفته شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اکبر مهتدی حقی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن با بیان اینکه شهرستان فومن دارای منابع طبیعی ویژه است گفت: حفاظت از این منابع طبیعی وظیفه ماست.
photo_2015-08-24_17-47-06به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از منابع طبیعی شهرستان تحت تصرف بعضی افراد قرار گرفته گفت: با تمام قدرت و شدت منابع طبیعی تصرف شده را آزاد خواهیم کرد زیرا بیت المال و حق ایندگان است تا از مواهب طبیعی بهره مند شوند .
حقی به تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای حیدر آلات شهرستان فومن اشاره و تصریح کرد: این اراضی با حضور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و با دستور حکم قضایی به همراهی یگان عملیات اداره کل منابع طبیعی استان و نیروهای یگان ویژه انتظامی و پاسگاه انتظامی «گوراب پس» پس گرفته شد.
رئیس منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان با بیان اینکه بعد از ورود نیروها خانواده دلیجانی متخلف و متصرف پرونده از ورود نیروها به داخل عرصه جلوگیری کردند که با همکاری نیروی انتظامی متفرق و یگان حفاظت شروع به تخریب نمودند.
حقی از ضرب و شتم مهندس جمالزاده مسئول واحد گشت و فیض بخش از نیروهای یگان حفاظت این اداره توسط فرد متصرف خبر داد و گفت: این فرد با در دست داشتن داس به مسئولان ضربه وارد کرد که در نهایت ماموران بعد از این حرکت انها را دستگیر و به پاسگاه انتقال دادند.
رئیس منابع طبیعی شهرستان فومن اظهار کرد: این فرد متصرف در سال ۱۳۸۶ به مساحت ۲۰۰۰ متر از اراضی ملی را فروخته و در دادگاه محکوم شده بود و بعد از محکومیت این پرونده ایشان مجددا” اراضی را مورد تصرف خود در آورده است.ناصر عاشوری

photo_2015-08-24_17-47-02 photo_2015-08-24_17-47-10

Share