کامنت اوباما برای پدر و پسر ایرانی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کافه سینما, باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا با اکانت رسمی کاخ سفید پای یکی از پست‌های این عکاس جوان درباره یک پسر کوچک کامنت ارسال کرده است. ابتدا عکس مورد نظر و داستان عکاس را ببینید و بخوانید: «امروز تولد ده سالگی‌شه. اون جوان خیلی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کافه سینما, باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا با اکانت رسمی کاخ سفید پای یکی از پست‌های این عکاس جوان درباره یک پسر کوچک کامنت ارسال کرده است. ابتدا عکس مورد نظر و داستان عکاس را ببینید و بخوانید:

۳۴۱۵ebf48c1b74ef907dc57251d812cf_M«امروز تولد ده سالگی‌شه. اون جوان خیلی با احساساتیه. اون دوست داره مشکلات مردم رو حل کنه. یک بار وقتی پنج سالش بود با من اومد فروشگاه و یک کیلو زردآلوی تازه خریدیم. کیسه رو دادم که اون بیاره خونه. تمام راه یه کم عقب‌تر از من حرکت می‌کرد. بعد از یه مدت ازش خواستم که یه زردآلو بهم بده. اون گفت ‘نمی‌تونم. همه‌اش رو دادم به این و اون.’ اونوقت بود که فهمیدم یه مردم‌دوست بزرگ کردم.»
(ایران، تبریز)

و این هم کامنت باراک اوباما با اکانت رسمی کاخ سفید زیر این عکس:

Humans-of-New-York-2015-09-04_02-47-21

ترجمه متنی که باراک اوباما زیر این عکس نوشته را در کافه سینما بخوانید:

چه داستان شورانگیزی. یکی از غرورانگیزترین اتفاقاتی که برای شما به عنوان یکی از والدین می‌تواند اتفاق بیافتد این است که ببینی ارزش‌هایی که برای نهادینه شدن آن در فرزندان‌تان تلاش کرده‌اید دارد خودش را در رفتار آن‌ها نشان می‌دهد -و این چیزی است که واقعا مرا منقلب می‌کند. امیدوارم این مرد جوان هرگز میل‌اش به کمک کردن به دیگران را از دست ندهد. و من قصد دارم به انجام هر کاری که می‌توانم برای ساختن دنیایی که او و هر پسر جوانی مثل او بتواند در آن با بالاترین پتانسیل‌اش زندگی کند ادامه دهم. (و اگر یک روزی او را دیدم، امیدوارم یک زردآلو برایم نگه دارد!) – ب ا

و لحظاتی بعد اکانت رسمی کاخ سفید هم این عکس و نظر را در صفحه رسمی کاخ سفید با ذکر این نکته که «رییس‌جمهور باراک اوباما لحظاتی پیش یک نظر برای این داستان «مردم نیویورک» ارسال کرد که می‌توانید این جا بخوانید.» بازنشر کرده است.

Humans-of-New-York-2015-09-04_02-47-06

Share