واکنش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به اظهارات مدیرعامل سپیدرود:

مدیرعامل سپیدرود از عواطف هواداران جهت پوشاندن سوء مدیریت خود استفاده نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تاکنون هرگونه کمک مالی که از سوی اداره کل ورزش وجوانان وهیات فوتبال گیلان به باشگاهها انجام پذیرفته با دستور دکتر نجفی استاندار گیلان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان در واکنش به اظهارات پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت مبنی برحمایت نکردن استاندار ازاین باشگاه مردمی ، گفت :استانداری گیلان به رغم اینکه وظیفه قانونی برای کمک مالی به باشگاههای ورزشی  ندارد اما بامساعدت دکتر نجفی resized_arm6jpgjpgاستاندار گیلان کلیه سخت افزارهای ورزشی از قبیل زمین تمرین و مسابقه واستفاده موردی ازمهمانسرای اداره کل ، حمایتهای مالی مستقیم و پاداشهای موردی و کمک های مالی ورایزنی های مختلفی برای برطرف کردن مشکلات تیم سپید رود رشت ودیگر تیمها وباشگاههای ورزرشی گیلان تا حد خرید البسه ورزشی صورت گرفته که جای تقدیر وتشکر دارد.

این روابط عمومی در ادامه خاطرنشان کرد : مدیرعامل باشگاه ریشه دار وپر طرفدارسپیدرود رشت در ابتدای حضورخود با این ادعا که می تواند تمامی هزینه های باشگاه را پرداخت کند وهیچ مشکلی ندارد کار خود را آغازواز این برند معتبر استفاده کرد ،اما اکنون چطور شده است که خواستار کمک هست وحرف از هزینه های سنگین می زنند.

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان اعلام کرد: باشگاههای ورزشی خصوصا تیمهای فوتبال باید توجه داشته باشند که وظیفه تامین اعتبارات برعهده خودشان است و از این پس هرگونه مشکلات خود را ابتدا ازطریق هیات مربوطه و در مرحله بعدی وپایانی از اداره کل ورزش وجوانان گیلان درخواست و پیگیری کنند .

ضمنا هرگونه دیدار و گفتگو با مسولان ارشد استان باید براساس سلسله مراتب ابتدا از طریق هیات وبعد اداره کل ورزش وجوانان پیگیری و مطرح شود که در غیر اینصورت مسولان ارشد استان هیچگونه وظیفه ای نسبت پذیرش درخواست آنها نخواهند داشت و با رسانه ای کردن مسایل و مشکلات به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید.

در ادامه بیانیه روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان خطاب به مدیرعامل باشگاه سپیدرود آمده است: ازعواطف و احساسات هواداران این تیم برای پوشاندن سوء مدیریت  خود در اداره باشگاه استفاده نکند و برای برطرف شدن مشکلات از سلسله مراتب موجود اقدام کند.

از نظر این اداره کل اقدامات شایسته مالک وسرمایه گذار باشگاه سپیدرود رشت با سوء تدبیر مدیرعامل و مصاحبه های جنجالیش بسیار متفاوت است وجای تشکر وقدر دانی دارد.

نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share