کمپین آتش زدن پرچم آمریکا «در محل زندگی و کار»+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کافه سینما , وحید یامین پور مجری سابق برنامه «دیروز،امروز،فردا« و یکی از فعالین جبهه فرهنگی انصارحزب الله در اینستاگرامش کاربران را به کمپین آتش زدن پرچم آمریکا فراخواند. یامین پور در این باره نوشت: «ما راه نفوذ امریکا را خواهیم بست. «شیطان توبه نخواهد کرد… […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کافه سینما , وحید یامین پور مجری سابق برنامه «دیروز،امروز،فردا« و یکی از فعالین جبهه فرهنگی انصارحزب الله در اینستاگرامش کاربران را به کمپین آتش زدن پرچم آمریکا فراخواند.

یامین پور در این باره نوشت: «ما راه نفوذ امریکا را خواهیم بست. «شیطان توبه نخواهد کرد… قسم خورده است به اغوای خلق الی یوم القیامه… ففط ابلهان خیرخواهی شیطان را باور می کنند.»
به پویش مردمی سوزاندن بیرق ابلیس بپیوندیم.
.
همانطور که کودکان یمنی، یتیمان عراقی و مظلومان بحرینی بیرق ابلیس را آتش میزنند و همانطور که قربانیان نژاد پرستی در فرگوسن امریکا این پرچم را آتش می زنند… همراه تمام مظلومان جهان.
بمناسبت۲۸ مرداد سالگرد کودتای امریکایی علیه دولت مردمی مصدق با به آتش کشیدن پرچم امریکا در محل زندگی یا کار نیز درج مطالب ضدامریکایی و ارسال آن به صفحه‌ی رسمی پویش در اینستاگرام به این پویش بپیوندید.»

e0414af272706558201db7fd819edc2a_XL

Share