از گوشه کنار سیاست در گیلان

کسب رتبه برتر کنکور سراسری توسط فرزند مدیر گیلانی/توقف خودروی موهاوی با سرعت ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت توسط پلیس راه گیلان/مدیرعامل سابق پرسپولیس در حرم آقا سیدجلال+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

کسب رتبه برتر کنکور سراسری توسط فرزند مدیر گیلانی

علی رهبر فرزند دکتر مرتضی رهبر طارمسری استاد و پزشک خوشنام گیلان در کنکور سراسری افتخار آفرید.وی توانست رتبه ۳۶ کنکور سراسری در گروه تجربی را بدست آورد.
دکتر رهبر سابقه مدیرکلی پزشکی قانونی گیلان و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی را درکارنامه دارد و درحال حاضر رییس واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان و عضو هیئت مدیره نظام پزشکی رشت است.
خانم دکتر «حاجی هادی» متخصص زنان وزایمان مادر این جوان پرتلاش گیلانی است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در حرم آقا سیدجلال

محمد رویانیان با حضور در حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف در آستانه‌اشرفیه گفت: اینجا قطعه‌ای از بهشت است.

توقف خودروی موهاوی با سرعت ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت توسط پلیس راه گیلان

خودروی سواری کیا موهاوی که با سرعت سرسام آور ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت در مسیر قزوین به رشت حرکت می‌کرد، توسط پلیس راه گیلان متوقف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ« مهیار رستگار»رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۰:۰۰ روز گذشته تیم گشت کنترل سرعت پاسگاه پلیس راه قزوین – رشت استان قزوین در حال کنترل تخلفات رانندگی؛ سرعت ۱۸۳ کیلومتری را برای یک دستگاه خودروی سواری کیا موهاوی ثبت نمود که پس از فرمان ایست، راننده خاطی به دستور پلیس بی اعتنایی نموده و از محل مورد نظر به سمت آزادراه لوشان متواری شد.
سرهنگ رستگار افزود: با اعلام موضوع توسط این تیم گشت به پلیس راه لوشان و حساسیت موضوع به جهت جلوگیری از بروز حادثه برای سایر خودروها به علت حرکات مخاطره آمیز راننده کیا که قصد فرار از دست پلیس را داشت، طی عملیات مناسب ترافیکی این خودرو با همکاری پلیس راه و عوامل ایست بازرسی در زیر پل جیرنده شهرستان رودبار متوقف شد.
رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: پس از متوقف نمودن خودرو از آنجایی که راننده به تخلف خود معترف بوده، برای فرار از اعمال قانون و اغفال مأموران اقدام به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال تحت عنوان رشوه نموده که ضمن امتناع مأموران از دریافت رشوه، مراتب صورتجلسه و به همراه سایر مدارک راننده متخلف جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

Share