اختصاصی دیارمیرزا

کدام نماینده گیلانی با احمدی نژاد دیدار کرده بود؟! /ولنجک همچنان خبر ساز است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر دیروز یکی از سایت های خبری استان از دیدار یک نماینده گیلان در مجلس با محمود احمدی نژاد روسای دولت نهم و دهم خبر داد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر دیروز یکی از سایت های خبری استان از دیدار یک نماینده گیلان در مجلس با محمود احمدی نژاد روسای دولت نهم و دهم خبر داد بود.

۷۳۵۶۶_۷۸۱پیگیری های خبرنگار دیارمیرزا و گفتگو با یک منبع آگاه حکایت از این دارد که این نماینده کسی جزء «جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیست.
اگر نوع تعامل جبار کوچکی نژاد با دولت یازدهم و انتقادات اخیر وی از مسئولان ارشد استان گیلان را در کنار دیدار وی با احمدی نژاد بگذاریم شاید دور از انتظار نباشد که وی به عنوان گزینه مورد نظر دولت سابق برای انتخابات پیش روی مجلس انتخاب شده است.

اگرچه مسئولان دفتر احمدی نژاد ادعای فعالیت انتخاباتی او را همواره تکذیب کرده اند اما رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب هر از چندگاهی به بیان برخی مطالب در خصوص دیدارهای احمدی نژاد در ساختمان ولنجک می پردازند.

معروفترین جلسات احمدی نژاد که به «جلسات کتابخانه» موسوم شده در ولنجک و با حضور رابطین استان ها برگزار می شود و قرار شده هر استان یک پایگاه را برای خود راه‌اندازی و ارتباط گیری با مردم را آغاز کند.

برگزاری این جلسات در بین اصولگرایان واکنش های متعددی در پی داشته است بطوریکه عباس سلیمی نمین مورخ و پژوهشگر تاریخ معاصر و یکی از چهره های شاخص جریان اصولگرایی پیش از این در واکنش به تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد و یارانش گفته بود: «مردم احمدی‌ نژاد و یارانش را شناخته‌ اند و امکان ندارد که او و نزدیکانش را با رای خود وارد مجلس کنند. احمدی ‌نژاد در کنار کارهای مثبتش، اشتباهات فاحشی داشته است و به همین دلیل آن‌ ها او را لایق اعتماد مجدد نمی دانند.»

Share