تمجید سایت باشگاه نایمخن از جهانبخش و پیام فارسی برای علیرضا

پیام نایمخن به علیرضا جهانبخش به زبان فارسی:«علیرضا، مرسی برای همه چیز»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سایت باشگاه نایمخن هلند در گزارشی درباره علیرضا جهانبخش، به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخت و یک پیام فارسی را خطاب به او منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سایت باشگاه نایمخن هلند در گزارشی درباره علیرضا جهانبخش، به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخت و یک پیام فارسی را خطاب به او منتشر کرد.download (1)

علیرضا جهانبخش بعد از دو فصل حضور در تیم نایمخن هلند، با امضای قراردادی پنج ساله از این باشگاه راهی تیم آلکمار شد تا مبلغ ۲ میلیون یورو از این انتقال به نایمخن برسد. عملکرد خوب جهانبخش در نایمخن و شخصیت این بازیکن ایرانی تمجید مسئولان باشگاه را به دنبال داشته که در گزارشی روی سایت این باشگاه منعکس شده است.

سایت نایمخن در این خصوص نوشت: «در تابستان سال ۲۰۱۳ بود که جهابخش از باشگاه ایرانی داماش به باشگاه نایمخن ترانسفر شد؛ بازیکنی از یک کشور، زبان و فرهنگ جدید بود ولی و خیلی سریع در تیم نایمخن جا افتاد. او در بازی آخر همان لیگ و در حالی که تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود، موفق شد برابر آژاکس دو گل به ثمر برساند. در حالی که نایمخن خودش را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می‌کرد، جهانبخش با تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رفت … جهانبخش در دو فصل حضور در تیم نایمخن ۶۴ بازی انجام داد؛ ۲۲ پاس گل داد و ۱۹ گل به ثمر رساند ولی با این حال او را در نایمخن به خاطر شخصیت دوست داشتنی‌ و توانایی فوق العاده‌اش به یاد می‌آورند.»

در پایان گزارش هم پیام کوتاهی خطاب به علیرضا جهانبخش هم به زبان فارسی و هم به زبان هلندی آورده شده است: «علیرضا، مرسی برای همه چیز/ Alireza, bedankt voor alles)

/مهر

download (2)

Share