پوشش و گریم بازیگران زن دلیل توقیف یک نمایش+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین ,نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی و با حضور بازیگرانی چون پرستو گلستانی، محمد صادق ملک (ملکی )، محمد نادری، بهروز پناهده، پوریا رحیمی سام، شهره سلطانی پس از سه روز اجرا توقیف شد. شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، دلیل توقیف این نمایش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین ,نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی و با حضور بازیگرانی چون پرستو گلستانی، محمد صادق ملک (ملکی )، محمد نادری، بهروز پناهده، پوریا رحیمی سام، شهره سلطانی پس از سه روز اجرا توقیف شد.

شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، دلیل توقیف این نمایش را پوشش بازیگران زن و برخی از دیالوگ‌ها دانسته است.

مهدی شفیعی مدیر اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این وضعیت این تئاتر گفته: «اجرای نمایش پینوکیا متوقف شده و تا زمانی که اصلاحات پوشش و گریم انجام نشود اجرای این نمایش متوقف خواهد بود.»

مراسم افتتاحیه این نمایش با حضور عباس جوانمرد کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران برگزار شد. این نمایش قرار بود بیش از ۳۰ اجرا در تماشاخانه ایرانشهر داشته باشد.

۱۵-۸-۱۰-۱۶۳۳۴۳۴۴۹۲۰۶_۸۰۹ ۱۵-۸-۱۰-۱۶۳۲۱۸۳۴۴۹۱۹۸_۵۸۵ ۱۵-۸-۱۰-۱۶۳۲۳۸۳۴۴۹۱۹۷_۵۱۹ ۱۵-۸-۱۰-۱۶۳۲۵۲۳۴۴۹۲۰۵_۳۶۷ ۱۵-۸-۱۰-۱۶۳۳۱۶۳۴۴۹۲۰۹_۸۱۹ ۱۵-۸-۱۰-۱۶۳۳۳۸۳۴۴۹۲۱۲_۴۳۷

Share