صبح امروز صورت گرفت:

پاکسازی سواحل حاجی بکنده توسط زندانیان زندان مرکزی رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پاکسازی سواحل حاجی بکنده امروز با مشارکت زندانیان زندان مرکزی رشت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پاکسازی سواحل حاجی بکنده امروز با مشارکت زندانیان زندان مرکزی رشت انجام شد.
در ادامه توافق بعمل آمده بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت و مدیریت زندان مرکزی رشت ، صبح امروز پاکسازی طرح سالمسازی ساحل حاجی بکنده توسط گروهی از زندانیان طبیعت دوست زندان مرکزی رشت انجام شد.

اصغر خودکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت در این رابطه گفت طی توافقی که در هفته های گذشته با مدیریت زندان لاکان بعمل آمد پس از پاکسازی حاشیه جاده منتهی به موزه میراث روستایی توسط زندانیان در مرحله اول، صبح امروز مرحله دوم این طرح به اجرا در آمد و ساحل حاجی بکنده توسط نیروهای حفاظت محیط زیست و با مشارکت فرمانداری رشت و گروهی از زندانیان زندان مرکزی رشت از زباله پاکسازی شد.

خودکار افزود که در این برنامه پاکسازی مقدار متنابهی زباله جمع آوری و به جایگاه دفن زباله منتقل گردید.لازم به ذکر است که این طرح ادامه داشته و در مرحله بعد قسمتی دیگر از مناطق مورد نظر پاکسازی خواهد شد. ریخت و پاش زباله در سواحل زیبای استان گیلان از معضلاتی است که محیط زیست همواره با آن درگیر بوده و حجم بالای گردشگران بازدید کننده از این مناطق و عدم توجه آنان به جمع آوری زباله تولیدشده خود و حمل آن به مکان مناسب ، سبب پراکندگی زباله و ایجاد مناظر زشت و آزار دهنده شده است.

ShowPicture.aspx ShowPicture.aspx ShowPicture.aspx

Share