تاکید دفتر هاشمی رفسنجانی بر صحت مذاکره وی با رهبر انقلاب در مورد مهدی

«پاسخ یک منبع آگاه !! به خاطره هاشمی» از اساس کذب و صرفاً خبرسازی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ضمن تاکید و تصریح مجدد بر صحت اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی، خبرسازی این خبرگزاری ها با عنوان « پاسخ یک منبع آگاه !! به خاطره هاشمی» را از اساس کذب محض دانسته و آنرا دروغی آشکار و صرفاً خبرسازی و القا سوء برای انحراف افکار عمومی اعلام می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی با انتشار اطلاعیه ای با امضای محمد هاشمی رئیس دفتر و برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

۱۴۲۸۱۶۰۸۹۱۵۷۰_hashemi-10در جریان دیدار جمعی از اصحاب رسانه و هنر با آیت الله هاشمی رفسنجانی مورخ ۲۳/۰۴/۹۴ ایشان در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در جلسه در مورد پرونده قضایی مهدی هاشمی، به نقل خاطره ای از ملاقات خود با مهدی در زندان اوین پرداخت.

پس از انتشار این مطالب، برخی رسانه های وابسته به نهادهای خاص به دلیل سنگینی این مطالب برای آنان، طبق روال معمول این رسانه ها، با خبرسازی و القائات خبری و قلب وقایع و اخبار، آنهم به نقل از منابع مطلع مجهول الهویه!! در صدد خنثی کردن آثار آن و خدشه وارد کردن به این مطالب و تکذیب آن برآمدند که باید مجدداً و با تاکید اعلام کنیم که اولاً اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی کاملا روشن و مستند به حضور افراد و شاهدان عینی است، ثانیاً ملاقات ایشان با رهبری معظم انقلاب و گفت و گوهای انجام شده در این ملاقات، موضوع ساده ای نیست که این خبرگزاری ها با اخبار خود ساخته و آنهم به نقل از افراد مجهول الهویه!! بخواهند آن راتکذیب کنند.

لذا ضمن تاکید و تصریح مجدد بر صحت اظهارات آیت الله هاشمی رفسنجانی، خبرسازی این خبرگزاری ها با عنوان « پاسخ یک منبع آگاه !! به خاطره هاشمی» را از اساس کذب محض دانسته و آنرا دروغی آشکار و صرفاً خبرسازی و القا سوء برای انحراف افکار عمومی اعلام می کنیم.

Share