اندر حکایت واگذاری ملوان

وقتی مالک ملوان حتی حق امضا هم ندارد!/دنیامالی:بهشتی فقط تا فردا فرصت دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد دنیامالی در مورد احتمال کناره گذاشتن داریوش بهشتی از مالکیت باشگاه ملوان و جایگزینی مالکی جدید، گفت: تا به امروز بهشتی با وجود تعهداتی که داشته، پولی به باشگاه ملوان تزریق نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد دنیامالی در مورد احتمال کناره گذاشتن داریوش بهشتی از مالکیت باشگاه ملوان و جایگزینی مالکی جدید، گفت: تا به امروز بهشتی با وجود تعهداتی که داشته، پولی به باشگاه ملوان تزریق نکرده است. او فقط تا فردا زمان دارد به تعهداتش عمل کند، در غیر این صورت کنار گذاشته خواهد شد.

DSC05075-HDTV-720وی افزود: براساس توافق، خریدار باشگاه باید به تعهداتش که ۱۰ میلیارد تومان آورده و پرداخت ۸٫۵ میلیارد تومان بدهی بوده است، عمل کند. او در گام اول باید ۲۵ درصد از بدهی‌ها و همچنین ۲۰ درصد از قراردادهای اعضای کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کند. اگر بهشتی کنار گذاشته شود خودمان اداره امور را به دست گرفته و در قدم اول از طریق اسپانسرهایی که داریم و جذب می‌کنیم اقدام به پرداخت حق و حقوق بازیکنان خواهیم کرد. پس از آن نیز در فضایی آرام و بدون هیاهو به مذاکره با سایرمتقاضیان خرید باشگاه خواهیم پرداخت. البته ما چکی ۲۰ میلیارد تومانی بابت ضمانت از بهشتی گرفته‌ایم و اگر او از خرید باشگاه ملوان صرفنظر کند، باید یک میلیارد تومان خسارت بدهد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان در مورد اینکه گفته می‌شود اگر بهشتی برود قلعه‌نویی هم به دلیل مشکلاتی که پیش می‌آید از سرمربیگری ملوان بندرانزلی کناره‌گیری خواهد کرد، تأکید کرد: ما قبلاً با قلعه‌نویی صحبت کرده و پیش‌بینی چنین شرایطی را کرده بودیم. مطمئن باشید اگر بهشتی هم کنار بکشد، قلعه‌نویی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی در مورد گلایه مالک جدید باشگاه ملوان مبنی بر اینکه هیچ‌گونه حق امضا و حق انتصابی به وی واگذار نشده است، گفت: زمانی ‌می‌توانیم باشگاه را واگذار کنیم و به مالک جدید حق امضا بدهیم که به تعهداتش عمل کند. به همین دلیل به بهشتی حق امضا نداده‌ایم.

از هواداران ملوان خواهش می‌کنم به من و سایر اعضای هیئت مدیره اعتماد کنند تا با حواسی جمع کار را پیش برده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم.

دنیامالی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط چه افرادی قرارداد بازیکنان را امضا کردند، خاطر نشان کرد: قراردادها و دیگر موارد را پیشگاه‌هادیان، معاون ورزشی باشگاه ملوان امضا می‌کند.

/تسنیم

Share