شفیعی زاده امام جمعه موقت رشت:

هیچ جریان،گروه و حزبی حق مصادره جمع‌بندی مذاکرات هسته ای را ندارد !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شفیعی زاده گفت: مجاهدت‌های گذشتگان بسیار موثر بود، بنابراین ملت باید قدردان تمام مذاکره‌کنندگان باشد و آنچه به دست آوردیم جمع‌بندی برد برد است و همه باید از آن حمایت کنند و هیچ جریان،گروه و حزبی حق مصادره این جمع‌بندی را ندارد و نباید از آن برای موضوعات سیاسی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه رشت با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: مردم و مسئولان باید الزام‌هایی را نسبت به مذاکرات هسته‌ای داشته باشند.

shafiei_8347وی افزود: عده‌ای جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای را پیروزمندانه می‌دانند و برخی نگاه بدبینانه به مذاکرات دارند و این دو نگاه افراطی و تفریط است.

خطیب موقت رشت نتیجه جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای را به نوعی برد برد و یا باخت باخت دانست و تصریح کرد: هر کدام از طرفین می‌گویند پیروز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه دستاورد جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای در تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تحقق کرد، افزود: شش کشور نظام سلطه پای میز مذاکره نشستند.

شفیعی‌زاده خاطرنشان کرد: استقامت و ایستادگی مردم ایران در ۱۲ سال گذشته با شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» طرف مقابل را مجبور به مذاکره کرد.

وی توان بازدارندگی ایران را موجب مذاکره طرف مقابل دانست و خاطرنشان کرد: اگر این توان را نداشتیم با ما مذاکره نمی‌کردند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه جهاد علمی دانشمندان به‌ویژه دانشمندان هسته‌ای ما موجب شده صنعت هسته‌ای در کشور بومی شود، یادآور شد: مذاکرات ۱۲ سال طول کشید و تمام موفقیت‌ها نباید به نام یک گروه نوشته شود.

وی گفت: مجاهدت‌های گذشتگان بسیار موثر بود، بنابراین ملت باید قدردان تمام مذاکره‌کنندگان باشد و آنچه به دست آوردیم جمع‌بندی برد برد است و همه باید از آن حمایت کنند و هیچ جریان،گروه و حزبی حق مصادره این جمع‌بندی را ندارد و نباید از آن برای موضوعات سیاسی استفاده کنند.

شفیعی‌زاده تصریح کرد: مطالبات به‌حق مردم باید در بخش اشتغال و برطرف شدن بیکاری اجرایی شود و سیاست صرفه‌جویی، توجه به تولید و اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار همه ما باشد و نباید از سیاست‌های حفظ کشور دست برداریم.

وی با تاکید بر اینکه باید اصول و آرمان‌های امام راحل که برای انقلاب اسلامی ترسیم فرمود حفظ شود، یادآور شد: درست است که با شیطان مذاکره کردیم، اما دست از مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا بر نمی‌داریم و از نهضت‌های آزادی‌بخش حمایت می‌کنیم.

/فارس

Share