کوچکی نژاد در نشست روز خبرنگار:

هر خبرنگار با نیت خیر قلم می زند/در دوران سختی نماینده مجلس بودم/بانک مرکزی و مرکز آمار استقلال ندارد پس آمار اشتغال صحیح نیست+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جبار کوچکی نژاد به آمار بیکاری ارائه شده نیز انتقاد وارد کرد و گفت: مردم این آمار را لمس نمی کنند و ما خواستار استقلال بانک مرکزی و مرکز آمار ایران شده ایم تا آمار اعلام شده صحیح باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامIMG_3789ی در اتاق اصناف رشت برگزار شد.

کوچکی نژاد با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ،گفت: مناسبت های غیرمذهبی زیادی در تقویم انقلاب اسلامی نام گذاری شده است که برای افراد و اصناف خاصی است که این موضوع برای ارج نهادن به آنهاست.

وی با بیان اینکه مراسم های سایر افراد و صنوف توسط خود آن اصناف و افراد برگزار می شود گفت: ارزش و جایگاه خبرنگاران به جایی رسیده است که دیگران برای آنها مراسم می گیرند.

کوچکی نژادادامه داد: رضایت خدا و توجه به مردم دو عاملی است که خبرنگاران با توجه به آنها می توانند عزیز و ماندگار شوند و رسالت خبری خود را انجام داده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: کار خبرنگاری بسیار مهم ،سخت و حساس است و خبرنگار باید علاوه اطلاع رسانی جهت دهی به سمت نیات خود را نیز انجام دهد.

وی تصریح کرد: هر خبرنگار با نیت خیر قلم می زند و بنده به همین علت هرگز در زمان مسئولیت خود در سمت های مختلف از هیچ خبرنگاری شکایت نکردم و اگر مشکلی پیش می آمد با تعامل آن مشکل را برطرف می کردم.

 کوچکی نژاد گفت: در هشت سالی که از نمایندگی بنده در مجلس می گذرد تلاش کردم در عرصه سیاسی صادقانه حرف بزنم ،به خوشآمد مسئولین حرف نزنم و شاید به همین علت هزینه نیز پرداخت کردم. و هرگز خودم را با سیاست چه اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدالگرا وفق ندادم و مردم نیز از بنده همین را می خواهند.

وی با بیان اینکه در دوران سختی نماینده مجلس بوده است ،اظهار کرد: تلاش کردیم تا مشکلات حل شود برای مثال روستای شهرستان رشت تماماً در حال گازرسانی و آسفالت هستند.

این نماینده مجلس بحث خدمات شهری را ضعیف دانست و گفت: این ضعف به این علت است که فضا برای خدمت ما به مردم شهر باز نیست برای مثال قطار شهری رشت یکی از مواردی است که نمایندگان مقصر آن نیستند و مقدمات آن انجام نگرفته است.

جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه باید همدلی را تقویت کرد تا مردم در رفاه بیشتری باشند گفت: بنده تذکر می دهم که استاندار گیلان و فرماندار رشت نباید اجازه تعدیل نیرو انسانی را زمان بحرانی بودن اشتغال در گیلان بدهند و بنده آمار و اطلاعات دارم که تعدیل انجام می دهند و اقوام خود را به سر کار می برند. اگر شد برای تعدیل نیرو وزیر را به صحن علنی مجلس می کشیم.
وی به آمار بیکاری ارائه شده نیز انتقاد وارد کرد و گفت: مردم این آمار را لمس نمی کنند و ما خواستار استقلال بانک مرکزی و مرکز آمار ایران شده ایم تا آمار اعلام شده صحیح باشد.

کوچکی نژاد در پاسخ به سول خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر تعیین تکلیف استخدام دانشجویان ورودی های ۹۳ دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان توسط رهبر معظم انقلاب به دانشگاه خاص تعبیر شده است زیرا معلم تربیت می کنند که متأسفانه در دوره اصلاحات تعطیل شد و اینم ساله  با اعتراضات شدید همراه بود ولی هم اکنون دوباره راه اندازی شده است و قرار بود هر فردی با ورود به این دانشگاه استخدام شود و حقوقی به آنها پرداخت شود اما متأسفانه اخیراً روند استخدامی ده هزار دانشجو این داشگاه به مشکل برخورده است که مجلس طی نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار پاسخگویی این وزیر شد.

گفتنی است در پایان این نشست از برخی خبرنگاران تجلیل شد.

Share