در نشست بررسي وضعيت چوکا عنوان شد

نجفی:به زحمت توانستیم رقم بالای بیکاری استان را کاهش دهیم/به تمامی دستگاهها تأکید کردم از چوکا حمایت کنند/ربیعی: متعهد به حمایت از تولیدات چوکا هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی گفت: با توجه به مشکلات موجود در این مجموعه تاکنون از هیچ کمکی دریغ نکرده ایم و به تمامی دستگاهها تأکید کردم تا از چوکا حمایت نمایند تا این صنعت مهم احیا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) در شهرستان رضوانشهر و صنایع چوب اسالم در شهرستان تالش بازدید کردند.

۸cunnamed دکتر نجفی در حاشیه بازدید از کارخانه چوکا در نشست بررسی وضعیت این کارخانه گفت: با توجه به مشکلات موجود در این مجموعه تاکنون از هیچ کمکی دریغ نکرده ایم و به تمامی دستگاهها تأکید کردم تا از چوکا حمایت نمایند تا این صنعت مهم احیا شود.

وی با اشاره به اینکه به زحمت توانستیم رقم بالای بیکاری استان را کاهش دهیم افزود: بیشترین جلسات استانداری در دولت تدبیر و امید با محوریت موضوع اشتغال تشکیل شده است .
نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به آمارهای رسمی توانستیم رقم بیکاری استان را کاهش دهیم اما همچنان از آمار بالای فارغ التحصیلان بیکار گیلانی رنج می بریم؛از این رو به بهبود وضعیت فعلی بسنده نکرده و نخواهیم کرد و همچنان اشتغال اولویت اصلی ماست.

در ادامه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه این مجموعه عظیم صنعتی نیاز به بازسازی دارد، گفت: در کنار امر بازسازی باید تولید نیز در این مجموعه رونق بگیرد و به سودآوری برسد.

دکتر ربیعی افزود: مالک اصلی این مجموعه عظیم صنعتی، بازنشستگان عزیز و کارگران زحمتکش هستند.
وی خطاب به مدیرعامل و تصمیم گیران در چوکای رضوانشهر گفت: در اجرای هر سیاستی و برای هر کاری در این مجموعه صنعتی و تولیدی، کارگران را نیز با خود همراه کنید و از نظرات و مشورت های آنان بهره بگیرید.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: بدترین موضوع برای قشر کارگر، نا امنی شغلی است و باید به این مهم توجه شود و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استحکام تولید داخلی و ضرورت مصرف تولیدات داخل، باید این تولیدات را خریداری و مصرف کنیم و از این رو، متعهد به حمایت از تولیدات چوکا هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت این مجموعه عظیم صنعتی در زمینه ایجاد خط تولید جدید در آن، باید نسبت به تولید کاغذ پاکت سیمان نیز اقدام شود.

در ادامه همچنین استاندار گیلان و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از صنایع چوب اسالم در شهرستان تالش نیز بازدید کردند.

Share