با حضور استاندار گیلان:

این مجموعه گردشگری دریایی الگویی نمونه و منحصر به فرد در سطح کشور است/منطقه آزاد انزلی جزو مراکز موفق در کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرکز تفریحات دریائی سازمان منطقه آزاد انزلی صبح امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید. برای اجرای این طرح مدرن که شامل بخشهای آقایان و بانوان است حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرکز تفریحات دریائی سازمان منطقه آزاد انزلی صبح امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید. برای اجرای این طرح مدرن که شامل بخشهای آقایان و بانوان است حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شد.IMG_4219_resize

استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از این مرکز بر ضرورت ایجاد زیر ساختهای مناسب و استاندارد در بخش گردشگری تأکید کرد و افزود : علیرغم تمامی کارهای صورت گرفته در این بخش، شاهد محدودتیهای هستیم که باید با تمام توان در جهت حل این مشکلات تلاش کنیم.
محمدعلی نجفی با یادآوری وجود طرحهای نیمه تمام و بلاتکلیف سالیان گذشته در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : الحمدا… با تلاشهای خوب صورت گرفته، امروز شاهد عملکرد مناسب و رضایت بخشی در منطقه آزاد هستیم و افتتاح طرح های مختلف در این منطقه حاکی این مدعا است.
وی خاطرنشان کرد : بنابر اظهارات دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اکنون منطقه آزاد انزلی جزو مراکز موفق در کشور محسوب می گردد.
نماینده عالی دولت در گیلان احداث مرکز تفریحات دریائی منطقه آزاد انزلی را مجموعه منحصر به فرد در کشور دانست و افزود : باید برای احداث هر چه بیشتر این گونه طرح های آبرومند در سراسر استان تلاش گردد.
وی به عدم وجود طرح های تفریحی دریائی مناسب در گیلان اشاره کرد و افزود :با افتتاح این طرح یک مجموعه مناسب در استان شکل گرفته که باید به عنوان یک الگو محسوب و در سراسر استان نمونه های آن را ایجاد کنیم.
استاندار بر ضرورت توسعه ی هر چه بیشتر این گونه طرح های گردشگری در استان تأکید کرد و گفت : سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان، سرمایه گذاری مطمئن است و نهادینه کردن این اندیشه ها باقیات و صالحات خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید سرمایه گذاران بخش خصوصی را هر چه بیشتر در جهت اجرای اینگونه طرح ها سهیم کنیم افزود : شهرداران باید به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با هدایت مسئولین در جهت شکل گیری اینگونه طرح ها تلاش کنند.

Share