تامینی نماینده مردم رشت در مجلس:

مسکن مهر رشت،در بهترین نقطه رشت واقع شده اما مشکلات زیادی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواست مشکلات متعدد مربوط به مسکن مهر در مرکز استان گیلان را برطرف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواست مشکلات متعدد مربوط به مسکن مهر در مرکز استان گیلان را برطرtamini_9576ف کند.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: حسن تأمینی لیچایی در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر شهرستان رشت، در بهترین نقطه رشت واقع است، گفت: با این حال متاسفانه پیشرفت طرح مسکن مهر در رشت مشکلات زیادی دارد که باعث گلایه و نارضایی‌های زیاد مردم این منطقه شده است.
وی افزود: از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم در این زمینه اقدام اساسی کند.
نماینده رشت همچنین از وزیر راه خواست به افتتاح راه آهن گیلان اقدام کند.
تذکر به وزیر جهاد کشاورزی درباره توجه ویژه برای پرداخت خسارت‌های وارد شده به کشاورزان استان گیلان بخش دیگر سخنان نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بود.
وی همچنین به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد که به پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان و معلمان و رفع مشکلات معیشتی آنان توجه جدی کند.
نماینده رشت افزود: متاسفانه بارها رفع این مشکل را پیگیری و حتی بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش را مطرح کردیم اما گویا مطالبات بحق معلمان در حال فراموش شدن است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به وزیر بهداشت گفت: متاسفانه در بسیاری از حوزه های بهداشتی و درمانی بی توجهی صورت می گیرد و آن گونه که شایسته است برای رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مردم و حتی مشکلات پزشکان اقدام اساسی صورت نمی گیرد .
وی افزود: به نظر می رسد در حوزه بهداشت و درمان سیاسی‌کاری صورت می گیرد.

Share