مسابقه پرورش اندام بادی کلاسیک در انزلی برگزار شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقه پرورش اندام به مناسبت بزرگداشت زنده یاد جواد زیبایی در بندر انزلی برگزار شد. به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,محمد صیاد هژبرمنش رییس کمیته بدنسازی استان گیلان و رییس هیئت پروش اندام شهرستان بندر انزلی درخصوص این مسابقه عنوان کرد: هر ساله در تابستان و زمستان مسابقات قهرمانی […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقه پرورش اندام به مناسبت بزرگداشت زنده یاد جواد زیبایی در بندر انزلی برگزار شد.
hazirnnamedبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,محمد صیاد هژبرمنش رییس کمیته بدنسازی استان گیلان و رییس هیئت پروش اندام شهرستان بندر انزلی درخصوص این مسابقه عنوان کرد: هر ساله در تابستان و زمستان مسابقات قهرمانی زیبایی اندام در بندرانزلی برگزار می شود و این دوره از مسابقات به نام زنده یاد جواد زیبایی نام گذاری شده است.
وی در مورد بخش های مختلف این مسابقات اظهار داشت : در بخش پرورش اندام شاهد رقابت در ۱۰ وزن بزرگسال ، در بخش جوانان ۲ وزن و در بخش کلاسیک ۵ وزن هستیم و همچنین برای اولین بار مسابقات فیزیکی را در انزلی برگزار می کنیم که هفته آینده این مسابقات در رشت نیز برگزار خواهد شد.
رییس کمیته بدنسازی استان گیلان با بیان اینکه این مسابقه در سطح بالایی برگزار می شود تصریح کرد: قهرمانان شهرستان های دیگر نیز در این مسابقه شرکت می کنند.
وی با اینکه انتظارات بالایی از استان داریم گفت: هم اکنون با مشکلات زیادی رو به رو هستیم و سالن برگزاری مسابقه با هزینه بالایی از بخش خصوصی اجاره شده و با کمک اسپانسر ها مسابقات را برگزار می کنیم.

Share