مزار شهدای گمنام ماسوله نمادسازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:‌ مزار شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله در راستای ارائه الگوی ایرانی اسلامی نمادسازی شده است. رضا علیزاده در مراسم اعزام کاروان راهیان نور کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:‌ مزار شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله در راستای ارائه الگوی ایرانی اسلامی نمادسازی شده است.
IMG_0103رضا علیزاده در مراسم اعزام کاروان راهیان نور کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با اشاره به جانمایی مزار شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله اظهار کرد: جانمایی شهدای گمنام با هماهنگی و تعامل با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان انجام شده است.
وی جانمایی مزار شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله را در راستای برقراری رابطه ذهنی مردم با شهدا عنوان کرد و افزود: در مدت یک سال گذشته مزار شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله آماده‌سازی و نمادسازی شده است.
علیزاده با بیان اینکه نمادسازی شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله سنخیتی با بافت تاریخی و گردشگری این منطقه به وجود آورده است، تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در موضوع دفاع مقدس و شهدا به‌ویژه شهدای گمنام اهتمام ویژه‌ای دارد و نمادسازی مزار شهدای گمنام در شهرک تاریخی ماسوله از محل اعتبارات این سازمان انجام شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از آمادگی این سازمان در جانمایی خاکسپاری شهدای گمنام در دیگر مناطق تاریخی و گردشگری استان خبر داد و بیان کرد: آمادگی یادمان‌سازی شهدای گمنام با الگوهای مناسب ایرانی اسلامی در شأن انقلاب اسلامی در استان وجود دارد.

Share