نعیمی رز:

مدیران حیران در سال ۸۶ از فرماندار تا بنیاد مسکن باید پاسخگو باشند/کسی که به دیوانگی شهره عام است شخصیت من را زیر سئوال برده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم آستارا گفت: کسی که به دیوانگی شهره عام دارد برعلیه من مصاحبه کرده و شخصیت من را زیر سئوال برده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیی رز با اشاره به درگیری لفظی که با نماینده اردبیل پیرامون اظهاراتش در مورد زمین خواری در گردنه حیران مطرح شده است، اظهار کرد: هکتار ها اراضی در این منطقه به ویلاهای چند میلیاردی تبدیل شده است.

safar-naeimiوی افزود: مدیریت این منطقه در سال ۸۶ همچون فرماندار، بخشدار، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن در این منطقه باید پاسخگوی این زمین خواری بزرگ باشند.

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه زمین خواران پول کلانی به جیب زده اند، اظهار کرد: اینگونه افراد که در این بستر ساخت و ساز کردند باید بگویند که مجوزشان را از کجا آورده اند.

وی ادامه داد: برخی ها در استان همجوار گیلان در مورد پرونده زمین خواری در گردنه حیران و ویلاسازی های غیر مجاز باید پاسخگو باشند

نماینده مردم آستارا در مجلس در ادامه به مصاحبه ای در یکی از سایت های محلی اشاره کرد و گفت: کسی که به دیوانگی شهره عام دارد برعلیه من مصاحبه کرده و شخصیت من را زیر سئوال برده است.

این فرد برادرش جیره خوار دشمنان ایران اسلامی است و بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ستیز می کنند.

/کاسپین

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
Share