عاشوری در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان فومن عنوان کرد

مبارزه با امریکا را کنار نگذاشتیم بلکه از حقوق هسته ای دفاع کردیم و تحریم های ناجوانمردانه را برداشتیم/سعی کنیم در دوره مسئولیت خود خدمات ماندگار داشته باشیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری تاکید کرد؛ مبارزه با امریکا را کنار نگذاشتیم بلکه از حقوق هسته ای دفاع کردیم و تحریم های ناجوانمردانه را برداشتیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان فومن با بیان اینکه بنیان و اساس نظام بر اساس قانون اساسی و اداره امور جاری کشور با محوریت مردم سالاری دینی است گفت:نماد این مردم سالاری دینی در انتخابات مختلف نشان داده شده و اداره امور مردم به دست مردم است.

photo_2015-08-18_08-55-17به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,عاشوری مهمترین تکیه گاه کشور و نظام انقلاب را مردم دانست و افزود: حفظ و نگهداری این اصل یک وظیفه است.
وی محوریت ولایت را پیروان ولایت خواند و گفت: امامت زمانی معنا پیدا می کند که کرامت کنارش باشد و امام اگر پیرو نداشته باشد نمی تواندبه نظام قدرتمند برسد.
عاشوری شوراهای اسلامی را نماد عینی دموکراسی دینی در نظام جمهوری اسلامی خواند وگفت:در نظام اسلامی حکومت مردم در چارچوب حلال و حرام خدا معنی پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه های مختلف کارهای خوبی صورت گرفته گفت:با رایزنی دولت خدمتگزار و تیم مذاکره کننده و حمایتهای رهبر به زودی این مذاکرات به نفع مردم بروز و ظهور می کند.
عاشوری تاکید کرد؛ مبارزه با امریکا را کنار نگذاشتیم بلکه از حقوق هسته ای دفاع کردیم و تحریم های ناجوانمردانه را برداشتیم.
نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به اینکه در سال ۹۵ روستایی برای گاز رسانی در شهرستان نداریم گفت: در آب رسانی روستایی حرکتهای خوبی انجام شده و۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش عالی  ۳۰ رشته دانشگاهی و شش هزار دانشجو داریم, گفت: به زودی با مجوز وزارت علوم دانشکده گردشگری نیز به دانشگاههای شهرمان افزوده و از مهرماه دانشجو می پذیرد.
عاشوری تاکید کرد: هر کدام از ما مسئولیتی داریم و این مسئولیت همیشگی نیست پس سعی کنیم در دوره مسئولیت خود خدمات ماندگار داشته باشیم.
وی از شوراها خواست بیش از گذشته در رفع موانع و مشکلات همکاری کنند.
عاشوری با اشاره به افتتاح پروزه ها در هفته دولت گفت:شوراها جلب مشارکت مردمی را برای حضور در افتتاحیه ها داشته باشند.
نماینده فومن و شفت با اشاره به اینکه در راههای روستایی عقب ماندگی وجود دارد, تصریح کرد: باکمک و همراهی یکدیگر در پی اخذ اعتبارات باشیم.
وی از آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی که بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پایان سال خبر داد و گفت: از سهمیه شهرستان فومن و شفت ۹۸ روستا را برای گاز رسانی در دست اجرا داریم که ۶۸ روستا در فومن با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و ۳۰ روستا در شهرستان شفت با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان است.

شوراها مشکلات را با بیان لطیف و زیبا به مسئولان گوش زد کنند

photo_2015-08-18_08-55-13معاون فرماندار فومن در جمع شوراهای شهرستان فومن ضمن یاد و خاطره شهدا و گرامی داشت ۲۶ مرداد روز ورود ازادگان به میهن اسلامی گفت: فضایی که امروز به راحتی در آن نفس می کشیم حاصل از خود گذشتگی شهدا ،آزادگان و جانبازان است.
جواد عامر تاکید کرد؛شوراها مشکلات شهرستان را می دانند پس باید انها را به مسئولان گوش زد کنند.
معاون فرماندار فومن با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت و سفر استاندار به شهرستان گفت:ممکن است مشکلات از دید ما دور باشد انا اعضای شوراها مشکلات را به دهیاران منتقل کنند.
جواد عامر با اشاره به اینکه بعضی از مشکلات قابل حل نیست تصریح کرد؛آنچه در توان داریم در برطرف نمودن مشکلات انجام خواهیم داد.
وی در جمع شوراهای شهرستان فومن اظهار کرد:شما افرادی بودید که مردم شما را انتخاب و امین خود کردند پس بیان مشکل مردمان منطقه حق شما است.
معاون فرماندار فومن از شوراها خواست مشکلات را با بیان لطیف و ادبیات زیبا به مسئولان گوش زد کنند.
عامر تاکید کرد: من امیدوارم این نشست نتایج خوبی در تبئین همدلی و همزبانی در بین شما و مسئولان داشته باشد.
photo_2015-08-18_08-55-22

Share