فرمانده سپاه فومن در جمع خبرنگاران

ماهواره برای نظام تهدید است/اینترنت را تبدیل به فرصت کنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه ماهواره برای نظام تهدید است گفت: اینترنت نیز از این خانواده است پس آن را تبدیل به فرصت کنیم و نگذاریم تهدید باقی بمانند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه فومن در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:امروز یکی از فعالترین عرصه ها در کشور عرصه رسانه ای است.
fooman-nnamedبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,سرهنگ علی توشه با اشاره به اینکه امروز جنگ رسانه ای یکی از اهداف راهبردی دشمن است افزود:دشمن با ابزار رسانه به گونه ای عمل می کند که در جامعه واگرایی و گسستگی ایجاد کند.
وی این گسستگی و واگرایی را از اقدامات جدی دشمن با استفاده از ابزار رسانه ی در نوع اعتقادی و فکری خواند و گفت:دشمن همتراز با نبرد رسانه ی دو تا راهبرد دیگر را نیز دنبال می کند که یکی دکترین مهار و دیگری ساماندهی نافرمانی در جامعه می باشد.
سرهنگ توشه ابزارهای رسانه را امروز یک فرصت خواند و گفت: امروز ماهواره به عنوان یکی از ابزارهای رسانه نه تنها صد در صد فرصت نیست بلکه دین زدایی و حیاء زدایی می کند.
فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه ماهواره برای نظام تهدید است گفت: اینترنت نیز از این خانواده است پس آن را تبدیل به فرصت کنیم و نگذاریم تهدید باقی بمانند.
توشه رسانه ها را به انواع مختلف و با نگاه متفاوت دانست و گفت: نمی توان با رسانه برخورد داشت بلکه باید اقناعی و ایجابی وارد رسانه شد و دقت کرد زیرا نوع واگرایی رسانه واگرایی اعتقادی است نه حزبی و جریانی.
وی با بیان اینکه امروز دشمن کارهایی را مدیریت می کند که برای مردم دوست داشتنی و شیفتگی در از بین بردن اعتقادات باشد اظهار نمود : بسیاری از عزاداریها آلوده شده اند و اینجاست که مسئولیت شما سنگین تر شده و سکوت شما موفقیت دشمن را به همراه خواهد داشت.
فرمانده سپاه فومن ورود اصحاب قلم و رسانه را در جنگ نرم مهم خواند و گفت: شما علاوه بر جنگ نرم در عرصه جنگ اقتصادی نیز نقش آفرین هستید و پیام استفاده از ماهواره و معایب آن و آمار طلاق و عوامل بعد طلاق را می بینید پس با شدت ورود کنید.

وی تصریح کرد؛اگر شما در مقابل کار دنیای استکبار قلم بزنید قطعاً خیر و برکاتش به مردم ما و خانواده ها می رسد.
.

Share