از گوشه کنار سیاست در گیلان

ماجرای قول عضو جنجالی شورا به آقای دکتر برای شهردار شدن/برادر نماینده گیلانی مدیر برتر آموزش و پرورش کشور شد/روایت آیت الله قربانی از بت شکنی روحانی/سیلی آبدار بر گوش مالک سابق باشگاه شهرداری لنگرود!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

ماجرای قول عضو جنجالی شورا به آقای دکتر برای شهردار شدن

گوشه کنار سیاستگیل نگاه نوشت:یکی از رسانه های رشت این روزها سخت مشغول فعالیت علیه شهردار رشت است تا از قافله عقب نماند و بتواند در جمع ماهیگیران آبهای آلوده رشت صید درشتی داشته باشد.
مدتی است که فرد مورد نظر با استفاده از رسانه محلی خویش وارد بازی طیف مخالف شهردار شده است. بازی که می توان با قاطعیت بازندگانش را مردم رشت دانست که سالهاست اعتماد خود را به مدیران شهری از دست داده و با مشکلات ناشی از بی ثباتی مدیریت شهری دست و پنجه نرم می کنند.
ماجرا از وعده یک عضو شورا برای شهردار شدن به این نامزد انتخابات پرحاشیه شورای شهر رشت شروع شد که در نهایت از انتخابات انصراف داد. باید دید وی می تواند این مشکلات پیچیده را حل کند و کاخش را با پشتکاری که دارد در شهرداری رشت بنا کند یا این فعال سیاسی جوان که علاوه بر مدیریت سایت چندین شغل و سمت مشاوره ای هم دارد و طرف قرارداد بسیاری از شرکت ها و ارگان ها در زمینه بهداشت و تجهیز اماکن مختلف است باید برای همیشه با آرزوهایش خداحافظی کند؟

برادر نماینده گیلانی مدیر برتر آموزش و پرورش کشور شد

به گزارش دیارمیرزا در سی‌ و دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش کشور که در سالن همایش های برج میلاد در حال برگزاری است اسامی برگزیدگان تجارب برتر و مدیران موفق آموزش و پرورش اعلام شد.
بر این اساس بهرام صفری از شهرستان رودسر برگزیده تجارب برتر و همچنین جمشید لاهوتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود به عنوان مدیر موفق آموزش و پرورش در سطح کشور شناخته شدند.
گفتنی است جمشید بائوج لاهوتی برادر مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس و از مدیران با سابقه آموزش و پرورش است.

روایت آیت الله قربانی از بت شکنی رئیس جمهور

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان حائز رتبه یک و دو رقمی کنکور سراسری به تلاش رئیس جمهور در چرخش سانتریفیوژهای هسته‌ای هم‌زمان با چرخش اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: روحانی برای ایجاد وضعیت مذکور بت‌شکنی کرده است البته هدایت‌های مقام معظم رهبری اصل بوده ضمن اینکه حمایت‌های مردمی در پشتیبانی از رئیس جمهور پشتیبانی مهم است.

سیلی آبدار بر گوش مالک سابق باشگاه شهرداری لنگرود!

وب سایت رسمی برنامه نود نوشت: از این دست اتفاقها در فوتبال ایران کم نمی افتد. کتک کاری و بزن بزن و درگیری فیزیکی در فوتبال ایران و در زمین چمن شاید دیگر عادی شده است. آنقدر که اگر در زمین فوتبال هم ببینیم ککمان هم نگزد اما در مدیریت فوتبال ایران که آدم های کت و شلوار پوش و با سابقه ای وجود دارند، کتک کاری و بزن بزن امری عادی نیست. اینکه یک مدیر فوتبالی که سالها سابقه دارد گلو بدرد و سیلی بزند و مشت بر شکم و پهلوی ارباب رجوع بزند، در نوع خودش بی نظیر است.

قصد ما از نوشتن این گزارش، واگویی ماجرایی است که نظیر آن در فوتبال ایران بارها و بارها اتفاق افتاده و متاسفانه در سطوح پایین فوتبال ایران جریان دارد. فروختن امتیاز تیم ها به اشخاص و نهادها و ارگانهای مختلف که سر آخر کار به دادگاه می کشد چرا که نه فروشنده و نه خریدار،اعتقادی به محاکم قضایی فوتبال ایران ندارند.

این بار غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با کسی که ادعا کرده مالک اصلی باشگاه شهرداری لنگرود است درگیر شده است. دلیل این درگیری نامه ای است که باید بهروان آن را امضا می کرده اما این کار را نکرده و مالک باشگاه شهرداری لنگرود از بهروان می پرسد که چرا نامه را امضا نمی کند و بهروان هم به او می گوید که دراین باره جواب نمی دهد و به همین دلیل مالک باشگاه به بهروان می گوید مرد نیستی که نامه را امضا نمی زنی و حقیقت را نمی گویی.

بهروان هم عصبانی می شود و از جایش بلند می شود و به سمت فرشید میرشکرایی حمله می کند و با صدای بلند فریاد می زند:«من نامردم؟ من نامردم؟» و بعد صدای یک کشیده می آید و مشت و لگد است که به هر طرف پرتاب می شود. بهروان در کل بی اعصاب نشان داده و خیلی زود از کوره در می رود. توقع این است که سازمان لیگ در این ماجرا بی طرف باشد اما بهروان به سمت مالک مال باخته حمله می کند!

دو سه نفر دیگر از کارمندان سازمان لیگ به غائله اضافه می شوند و چهار نفر به یک نفر کسی که ادعا دارد مالک باشگاه شهرداری لنگرود است را کتک می زنند و البته این اتفاق مقابل دوربین های حراست می افتد.

مالک بخت برگشته را داخل آسانسور می برند و آنجا هم کتکش می زنند و از سازمان لیگ بیرون می اندازند تا وی به کلانتری ونک شکایت می کند و پرونده در دادسرای ونک تشکیل می شود. دادسرا هم فیلم ها را از حراست سازمان لیگ خواسته است.

ابقای رییس هیات شطرنج گیلان

به گزارش ایرنا ، در جریان این انتخابات که روز سه شنبه برگزار شد ، کیومرث بیات دوباره از مجمع هیات شطرنج گیلان رای اعتماد گرفت .
در پایان این انتخابات ، کیومرث بیات با کسب ۱۵ رای از ۱۷ آرای ماخوذه ، به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات شطرنج استان گیلان انتخاب شد .
همچنین معصومه حنانی صفت دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات شطرنج استان گیلان در جریان این انتخابات ، دو رای کسب کرد .

 

Share