لاهوتی: دولت یازدهم در سفرهای استانی عاقلانه رفتار می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی ، با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سفرهای استانی عاقلانه رفتار می کند گفت: این دولت صرفا و در جهت منافع دولتی خود به دنبال انجام پروژه های جدید نیست بلکه تلاش می کند اقدامات نیمه تمام گذشته را به اتمام برساند. نماینده مردم لنگرود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی ، با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سفرهای استانی عاقلانه رفتار می کند گفت: این دولت صرفا و در جهت منافع دولتی خود به دنبال انجام پروژه های جدید نیست بلکه تلاش می کند اقدامات نیمه تمام گذشته را به اتمام برساند.

lahootia)نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: دولت یازدهم در جریان سفر استانی مصوباتی کمتر اما کارشناسی تر و اساسی تری اتخاذ می کند تا بتواند همه آنها را اجرا کند.

بائوج لاهوتی ادامه داد: در سفرهای استانی دولت قبل تعداد مصوبات زیاد و حتی برخی از آنها در حیطه تصمیم گیری بخش های پایین تر به عنوان مثال در حد بخشدار بود اما در این دوره تلاش شد که تصمیمات احساسی نباشد و به پروژه های زیر بنایی و نیمه کاره توجه بسیاری صورت می گیرد.

این نماینده مجلس سفرهای استانی را تکریم دولت در برابر مردم دانست.

وی در ادامه پیشنهاد داد جلسات هیئت دولت در طول سفرهای استانی در استان ها برگزار شود تا به عنوان مثال در برخی موارد که به مجوزی نیاز داریم برای تسریع در صدور آن در همان جلسه صادر شود تا دیگر بررسی آن در نوبت های بعدی جلسات دولت قرار نگیرد.
/خانه ملت

 
Share