فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت

قلم ما باید در جهت توسعه رشت باشد/الفاظی را در خبرهایشان به کار می گیرند که در شأن یک خبرنگار نیست/هر پروژه ی عمرانی مخاطرات طبیعی دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد گفت:اگر انتقادات به صورت منطقی بیان شود بهتر است. انتقادات نباید تخریب کننده شخصیت افراد باشد. امروز برخی الفاظی را در خبرهایشان به کار می گیرند که در شأن یک خبرنگار نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت که در نشست خبری حسن تامینی حضور پیدا کرده بود به درخواست نماینده رشت برای دقایقی در جمع خبرنگاران سخنرانی کرد.


نگاه مسئولان نسبت به خبرنگاران کمرنگ است

shirzad_1909به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران زحمت های زیادی می کشند و نگاه مسئولان نسبت به خبرنگاران کمرنگ است و امیدوار هستیم بتوانیم این نگاه را پر رنگ تر کنیم.

وی اظهار کرد: بنده علاوه بر اینکه عضو شورای شهر رشت هستم یک چهره رسانه ملی و مدیر مسئول یک پایگاه خبری و هفته نامه هستم و می دانم بسته های تشویقی که برای اصحاب قلم می گذارند کافی نیست و یا با عدالت تقسیم نمی شوند.
شیرزاد عنوان کرد: سعی کنیم قلم های ما جهت توسعه شهری باشد نه ضد شهر و توسعه شهری تا انشاالله به وظیفه خطیر و مسئولیت مهم خود عمل کنیم.

اگر انتقاد ها سازنده باشند مسئولین بر روی چشم خود می گذارند

فاطمه شیرزاد اضافه کرد: در هر کشوری انتقاد انجام می گیرد و اگر انتقاد ها سازنده باشند مسئولین بر روی چشم خود می گذارند ولی گاهی این انتقادها سمت و سو می گیرند, ما هرگز رو در روی هم نیستیم و باید برای توسع شهر تعامل کنیم.

وی افزود:اگر انتقادات به صورت منطقی بیان شود بهتر است. انتقادات نباید تخریب کننده شخصیت افراد باشد. امروز برخی الفاظی را در خبرهایشان به کار می گیرند که در شأن یک خبرنگار نیست. اگر این مساله را قبول ندارید با یک نگاه عمیق به این موضوع خواهید رسید.متأسفانه اخباری که از استان گیلان خارج می شوند اصلاً جالب نیست.

هر پروژه ای عمرانی مخاطرات طبیعی دارد

عضو شورای شهر رشت در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با قطع درختان رشت اظهار داشت: بنده با قطع درختان به عنوان موجودات زنده مخالفم اما راهکارهای قانونی توسط شورا انجام می گیرد و هر پروژه ی عمرانی یک سری مخاطرات طبیعی به دنبال دارد. آقای قالیباف شهر خشک تهران را توسعه داده است ولی در رشت با این همه سرسبزی توسعه نیافته ایم.

Share