پایان حضور قلعه نوعی در انزلی

قلعه‌نویی از سرمربیگری ملوان کناره گیری کرد/انتخاب سرمربی جدید; شاید وقتی دیگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر قلعه نویی که در دو هفته اول لیگ برتر هدایت ملوان را برعهده داشت بامداد امروز از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود آذرگون در گفت و گو با«کاپ»،درباره جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان با امیر قلعه نویی اظهار داشت:یکی از طولانی ترین جلسات ممکن را با قلعه نویی برگزار کردیم.به شکلی که از حدود ساعت ۹ یکشنبه شب این جلسه آغاز شد و تا ساعت ۱:۴۰ بامداد ادامه داشت.

ghale3069وی ادامه داد:جلسه در فضای بسیار آرام و خوبی برگزار شد و طرفین نظرات خود را درباره چگونگی کمک به ملوان مطرح کردند.با این وجود از آنجایی که قلعه نویی خواهان تزریق منابع مالی تا پایان هفته شده بود و امکان انجام این مهم میسر نبود،در نهایت در فضایی دوستانه امکان ادامه همکاری فراهم نشد.

سخنگوی هیات مدیره ملوان خاطرنشان کرد:قلعه نویی در این مدت حسن نیت خود را به مردم انزلی و باشگاه ملوان نشان داد.او در شرایطی سخت هدایت تیم را به عهده گرفت و در جلسه آخر هم بارها و بارها گفت در آینده هر کاری از دستش برمی آید را برای موفقیت ملوان انجام می دهد.قلعه نویی مشاور هیات مدیره باقی می ماند و ما امیدواریم بتوانیم از نظرات او استفاده کنیم.

آذرگون درباره اینکه جانشین قلعه نویی چه کسی خواهد بود بیان داشت:هنوز در این باره صحبت نکرده ایم و قصد داریم در جلسه آینده هیات مدیره در این باره بررسی های لازم را انجام دهیم.هواداران ملوان نگران نباشند و به آنها اطمینان می دهم در اسرع وقت تکلیف کادر فنی را روشن می کنیم تا تیم در هفته های آتی با قدرت در لیگ برتر ظاهر شود.

 

Share