دفاع کارگرنیا از راه اندازی خط ویژه اتوبوس

قطع درختان با مجوز کارگروه انجام شده است/برای توسعه رشت باید هزینه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس از الزامات توسعه شهر رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس از الزامات توسعه شهر رشت است.
kargarnia3949_resizeمحمدحسین کارگرنیا با اشاره به قطع چند اصله درخت از میدان چهارراه قدس تا فرهنگ اظهار کرد: شورای ترافیک هیچ مجوزی برای قطع این اشجار نداده بلکه مربوط به کارگروه داخل شهرداری رشت است.

وی با بیان اینکه قطع درختان با مجوز کارگروه انجام می‌شود، تصریح کرد: ما در این کارگروه راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس را تصویب کردیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه خیابان‌های رشت نیاز به توسعه دارند، افزود: حدود ۴۰ تا ۵۰ سال است که عرض خیابان‌های رشت توسعه نداشتند.

وی با تصریح بر اینکه برای توسعه باید هزینه کرد، یادآور شد: درختانی که در مسیر توسعه راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس قطع شده حدود ۱۷ اصله بوده که برخی از آنها قدیمی بود.

واثق‌کارگرنیا به راه‌اندازی خط آهن گیلان اشاره کرد و متذکر شد: برای ایجاد این خط‌ آهن درختان زیادی قطع شدند برای اینکه این استان نیاز به راه‌آهن دارد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس جزو الزامات توسعه شهری رشت است که از میدان حشمت تا مصلای رشت ایجاد می‌شود.

/فارس

Share