با حضور مسئولان

قربانی جایگزین آیتی شد/افتتاح مجتمع آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجتمع آموزشی تشخیص و آزمایشگاهی رشت در سایت لاکان با حضور شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد شجاعی صبح امروزدر مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی گیلان کار در سیستم قضایی را سخت و دشوار و در عین حال لذت‌بخش خواند.

shojaei_5411وی اظهار کرد: اگر اقدام‌های مجموعه قضایی به خوبی صورت گیرد و عدالت در جامعه محقق شود رضایت و خشنودی خداوند متعال را دربر خواهد داشت.

رئیس سازمان پزشکی قانونی آمدن و رفتن‌ها را فرصت‌هایی برای رسیدن به کمال انسانی دانست و گفت: پزشکی قانونی دارای اهمیت ویژه‌ای برای اجرای عدالت در دستگاه قضایی است.

وی پزشکی قانونی گیلان را دارای رتبه نخست کشوری و جزء برترین‌ها خواند و افزود: در بسیاری از حوادث مانند سیل و زلزله، سقوط هواپیما، تصادف و برخی قتل‌ها مردم برای تشکیل پرونده‌های قضایی خود از پزشکی قانونی انتظار دارند.

شجاعی نقش پزشکی قانونی در مشخص شدن برخی از قتل‌های بدون سرنخ را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: تنها برخی از ناهماهنگی‌ها در حوزه پرداخت‌های نامناسب کار در این سازمان را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه در گیلان مشکلات حوزه پزشکی قانونی بسیار کمتر است، یادآور شد: آیتی‌فیروزآبادی مدیرکل سابق پزشکی قانونی گیلان به دلیل عملکرد مثبت خود در این حوزه به جای بالاتری ارتقاء یافته است.

معاون وزیر دادگستری، قربانی‌ثمین رئیس جدید پزشکی قانونی گیلان را یکی از مدیران کارکشته و فردی آشنا با مقررات، سیستم قضایی و ویژگی‌های این استان معرفی کرد و افزود: قربانی‌ثمین از یک استان کوچک‌تر به گیلان ارتقاء یافته است.

وی با قدردانی از دادگستری، استانداری، نمایندگان، پزشکان و کارکنان پزشکی قانونی استان، از حضور در گیلان ابراز خرسندی کرد و گفت: برای خدمت به مردم آمده‌ام و رضای خدا را در رضای خلق می‌بینم.

 مجتمع آموزشی تشخیص و آزمایشگاهی رشت در سایت لاکان با حضور شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مهدی قربانی‌ثمین مدیرکل جدید پزشکی قانونی گیلان نیز در جلسه مذکور ادامه کار آیتی‌فیروزآبادی و استفاده از سیاست‌های سازمان پزشکی قانونی را از اهداف خود در این حوزه عنوان کرد.

/فارس

Share